onsdag 7. mai 2014

Cutrin hårpleie





Jeg var veldig, veldig heldig for litt siden. Da vant jeg en skikkelig saftig giveaway hos LOFTKROKEN


Akkurat da dette skjedde var jeg på jakt etter milde hårprodukter, for de jeg brukte fikk hodebunnen min til å klø så fælt!

Nå har jeg brukt produktene noen uker, og klør ikke mer. Håret er fint, blankt og har volum. Det føles rent lenger også.

Jeg ringte Cutrin.no i Sandefjord for å finne ut hvem som selger produktet her i distriktet. Det kan du også gjøre, hvis du er interessert. Gå inn på siden Cutrin.no og ring den avdelingen som dekker ditt hjemsted.

Til slutt vil jeg vise et artig bilde som sto i lokalavisen vår. Dette er en dame som sannsynligvis aldri har klippet håret sitt. Jeg er blitt fortalt at min farmor, som døde for snart 90 år siden, hadde hår hun kunne sitte på. Kanskje det var vanlig med så langt hår den gangen?


Og kan dere se de fine detaljene på blusen hennes? Hun har blonder på armen, sølje i halsen, og et fint kjede i beltet. Kanskje en klokke? Dette er en skikkelig stilig ung dame. Lekre sko ser det også ut som om hun har. 



Denne damen hadde nok ikke god balsam å ha i håret. Men det ser friskt og fint ut allikevel. Det må jo ha vært litt av et prosjekt å vaske dette håret! 

Min hårvask er nå blitt en fornøyelse, iallefall, så takk til Loftkroken og Cutrin!




7 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Hjelpes for et hår! Og som du sier, det må ha vært litt av en jobb å holde det på den tiden.

loftkroken sa...

Takk for mailen :-) :-)
Jeg som trodde at du lå i bloggrollen min, hmmmm.Nå er det ordnet iallefall, du har jo fulgt meg lenge :-) :-)
Så bra du likte produktene, jeg skrev til Cutrin og fikk vite hvem som solgte disse her jeg bor :-):-)
Er kjempe fornøyd jeg også :-)
Flott innlegg og du verden for et langt hår hun har, utrolig :O

Ønsker deg en strålende dag :-)

Klem Bente

Mayen sa...

Hun hadde sikkert hjelp til hårvasken! Hærlig bilde :o) Og så fint at du har funnet et produkt som ikke klør..

Anonym sa...

Gratulerer med fin premie, så moro :) Veldig gøy å vinne litt en gang i blant, en sjelden gang... kanskje :)
Koselig det!!!

Ja det var litt av et hår, jeg tror nok det var ganske så vanlig med laaaaaangt hår i gamle dager. Kanskje ikke alle hadde akkurat så langt som damen på bildet her - men langt var det nok :)

Ha en fin helg :)
Nå skal jeg pleie mitt hår som er nyklippet og nystripet, deilig :)
(men fallen min er borte med den klippen jeg har nå... jeg savner den litt, men pytt - det kommer tilbake )

MissMette sa...

Takk for tips, denne hadde jeg
ikke prøvet ut før - og jeg klør
masse hvis jeg ikke bruker den
sjampooen som jeg alltid bruker :)
Tusen takk for koselig kommentar
inne hos meg - ja det var kjekt å
være tilbake :) Ønsker deg en fin
fin ukestart - klem fra Mette :)

Unknown sa...

Takk for mailen :-) :-)
Jeg som trodde at du lå i bloggrollen min, hmmmm.Nå er det ordnet iallefall, du har jo fulgt meg lenge :-) :-)
Så bra du likte produktene, jeg skrev til Cutrin og fikk vite hvem som solgte disse her jeg bor :-):-)
Er kjempe fornøyd jeg også :-)
Flott innlegg og du verden for et langt hår hun har, utrolig :O
شركة عزل اسطح بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة تنظيف فلل بجدة
شركة كشف تسربات المياه بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
اضغط هنا
اضغط هنا
اضغط هنا
اضغط هنا
اضغط هنا
شركات تنظيف خزانات بالدمام
شركة كشف تسرب المياه بمكة
شركة عزل اسطح بجدة
اسعار ايجار السيارات فى مصر
شركة تسليك مجارى بمكة
اضغط هنا
اضغط هنا

lamiss ibrahim sa...


I definitely love this site.
http://cms.prokr.webnode.com/products-1/
http://prokr.over-blog.com/
https://prokr.yolasite.com/
https://www.prokr.net/ksa/jeddah-water-leaks-detection-isolate-companies/

Related Posts with Thumbnails