torsdag 18. august 2011

Giveaway 29. september 1961



Feil årstall, sier du?? OK, så sier vi 2011, da.


Jeg vil gjerne gi bort litt småtteri på akkurat DEN dagen. 
Da blir jeg nemlig 50 år!


Det er så moro å være med på giveaway'er, så nå er det på tide at jeg gir bort en liten gave også. 
Jeg setter så pris på blogger jeg følger, de som følger meg, kommentarer jeg får, og faktisk også kommentarer jeg gir! Det er så koselig å ha kontakt med omverdenen fra sofakroken. 


Her er det jeg vil gi bort til dere som melder dere på:






Dette er ting jeg liker selv, og som jeg håper andre også vil sette pris på:
  • En værstasjon som jeg aldri bli lei av
  • En liten duk fra Green Gate
  • Et deilig microfiber oppvaskhåndkle
  • Et lite duftlys fra Yankee Candle
  • Et klippeark fra Tilda

















Jeg har noen enkle regler for deltagelse:


Du som melder deg på må ha egen blogg. 
Du får ett lodd for å skrive en kommentar under her.
Du får ett lodd til hvis du allerede er eller blir følger.
Du får ett lodd til hvis du linker til denne giveawayen.  Bruk isåfall det første bildet.


Det er altså mulig å få tre lodd. (Du husker å skrive hvor mange lodd du tar?)


Nå blir det spennende å se om noen melder seg på, og så har jeg litt å glede meg over fram til den store dagen!


Hjertelig hilsen Rosesommer (49)







64 kommentarer:

Mona Christin sa...

Oj... Stort jubileum. Klart det må feires og jeg deltar gjerne. Ønsker meg en sånn værstasjon, men har ikke funnet noen selv ennå.

Håper mange vil være med å feire deg.

Jeg trekker like så godt 3 lodd, jeg.

Klem Mona C

Roka Design sa...

God morgen:)

Stor dag det:)
Her vil jeg selvsagt være med, noen flotte premier også:)
Tre lodd til meg da:)

Så må du ha en riktig god helg:)
Klem Kari

Anonym sa...

Så klart jeg vi værer med å feire deg ! Du er jo en av de jeg har "kjent" lengst her i blogglandia og en av dem som har fått meg til å sitte og humre for meg selv både seint og tidlig ved å lese alt det du skriver.
Det er omtrent på din bursdag jeg begynte å blogge, tror jeg...Så da blir det snart et lite gavedryss herfra også..
Å ? Var det ikke et lodd for den lengste kommentaren???
Okei, da blir det 3 lodd på meg, takk.
God helg og klem fra meg:)

Noatunfrua sa...

Hipp hurra for den store dagen som kommer!! Mine foreldre er født samme år som deg, faktisk... hehe!

Jeg vil så klart være med på å feire dette! Trekker 3 lodd!

GOD helg til deg og dine!
Klem

Shy sa...

Gratulerer med snart stor dag! Eg vert med på feiring med tre lodd!!
God helg!

Hege sa...

50 skal man ikke kjimse med...Fantastisk :o)

Jeg vil gjerne være med. Tar 2 lodd,har egen blogg og lagt meg til som følger :o))

Ha en strålende helg.

Klem Hege

Bondekona sa...

Vil selvfølgelig bli med!
Flotte gevinster.
:)
2 lodd til meg.

månestråle sa...

hei !
jeg vil veldig gjerne være med å feire din kommende stordag !
Jeg fant bloggen din idag og syns den var riktig koselig :)

Trekker 3 lodd :)

Klem Anita

Nostalgia sa...

Så flotte premier ! klart jeg vil være med :-)
2 lodd på meg : kommentar og følger er jeg jo fra før :-)

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

Tuppen og Lillemor sa...

Tusen takk for at du deltar hos oss, og at du var så snill å legge igjen tips om din give-away.
Selvfølgelig blir vi med og feirer dagen din på forskudd med å ta tre lodd, og satser så klart på at det er vinnerlodd :D

Berit sa...

Hei, så klart jeg vil bli med å feire! Flott giveaway.
3 lodd til meg:)
Ha ei kjempefin helg:)

Camilla sa...

Klart jeg er med, så koselig =)

Jeg trekker 2 lodd, og krysser fingrene for at ett av de er det store vinnerloddet! Tvi tvi!

Klemmer fra meg.

Lill sa...

Så flott blogg du har
Første gang jeg er innom

Tar 3 lodd jeg

Klem fra Lill

Fra huset i svingen sa...

Moro, jeg blir gjerne med på feiringen :-D
Trekker 2 lodd (kommentar+link)

Klem Karianne

Anonym sa...

Skulle til å kommentere innlegget over, at det kjentes i munnvikene, men jeg må selvfølgelig være med her!

Elsker den værstasjonen! Fant nettsted som solgte den, og vet du, jeg har glemt å bestille den :).

To lodd for meg :)

Jijji sa...

Gratulerer så masse med dagen på forskudd!
Jeg er med, og prøver lykken med 3 lodd:)

Klem fra Jijji

anne marie sa...

Jeg er med:D *jippi*
3 lodd på meg:)

Anne Karins Mat og Vin sa...

Spennende! Flotte gaver;)
Jeg trekker 3 lodd og prøver lykken!
Klem

Tante B sa...

Flotte gaver- har spesielt sansen for den festlige værstasjonen :)
Vil gjerne feire dine 50 år, med å være med på 3 lodd :)

KLEM

Anonym sa...

Tar två lotter, satt mig som följare. Jag hoppas att snart kunna starta en egen blogg.

nettan.klar@gmail.com
= anette carlsson

Elisabeth, innerst i veien sa...

Den værstasjonen er så morsom. Jeg tar 2 lodd, takk.

HusmorDronninga sa...

Gratulerer med stort jubileum!
Deltar med ett lodd her hos deg jeg da :)
Også er det jo veldig koselig at du har funnet veien til bloggen min også da!

Ønsker deg en strålende søndag!
Hilsen fra
Kjersti

Silje Kristin sa...

Jeg vil gjerne bli med på din gi bort :)

Så jeg tar 3 lodd..

Gratulerer med kommende bursdag :) skal nok huske å komme med en bursdagshilsen på dagen din også !

Stor klem fra meg..

Bondekjerringa sa...

Nydelig premie! Det er jo egentlig du som fortjener noe sånt! :) Men da blir det to lodd til meg. Tvi tvi!

Anette - Opalveien - sa...

Den værstasjonen ønsker jeg meg, så jeg vil gjerne være med å markere bursdagen din ;-)
Prøver meg på 3 lodd. Heng deg gjerne med på min giveaway også om du har lyst :-)

Tonje sa...

Gratulerer med dagen på forskudd! Jeg vil gjerne bli med på trekningen med 1 lodd, likte den værstasjonen!

Siri sa...

Hei!

Så fine premier du har. Jeg blir gjerne med og trekker to lodd! Tvi, tvi! Gratulerer så mye med dagen på forskudd!

Klem Siri

Mayen sa...

Klart æ e med! Grunnen er enkel: Æ har bursdag dagen etter deg;-) men enda et par år igjen til 50(som bare er tall) Slenger meg med som følger også, dermed er dagen komplett med mine to lodd. ha en fin søndag, klem

Camilla sa...

Gratulerer på forskudd med halvveis til hundre. :)

Den værstasjonen er bare så kul. Kryss fingrene for at den havner hos meg. Jeg tar gjerne tre lodd. :)

metanoia sa...

kjempefin give away & grattis med den kommende bursdagen :D
eg blir gjerne med på et lodd

Mandelhjärta sa...

Så koselig jubileums-give away! :)
Gratulerer i forskudd! ;)
Jeg blir gjerne med og prøver lykken, med hele 3 lodd.
Ha en fin september måned! :)

rule sa...

Oppdaget nettopp den koselige bloggen din,og fikk lyst til å følge deg videre!!! Og gratulerer på forskudd med den STORE dagen!!!

Takker for 2 håpefulle lodd i trekningen din av den flotte premien!! Ha ei super fin helg! Klem Ruth

Bustenellik sa...

Jeg blir med og trekker tre lodd :-) Gratulerer på forskudd!

Unknown sa...

Flott gave og et flott tall;))
Jeg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd!

Klem Line

mildrid sa...

Ja dette må gå veien, første gang jeg har klart og gjøre det riktig med sidebloggen. Jeg ber ydmykt om tre lodd, du hadde mye jeg kunne tenke meg.
Klem Mildrid

Laura sa...

Hei og hopp :)
Jeg vil gjerne være med på din Giveaway. Fin blogg du har så den følger jeg gjerne :) Det blir 2 lodd på meg :)
Ha ei kjempefin helg!

Tindrande Auge sa...

jeg vil gjerne være med! 2 lodd til meg da :) kommentar og link. Ha en fin helg!

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/09/giveaway-hos-rosesommer.html

Gleder meg til å følge deg videre.

Bli gjerne med på konkurransene mine også om du vil!

God helg!

Klem

Trollmora sa...

Flott giveaway :) På bursdagen din og greier! Jeg kaster meg inn i dansen og trekker 2 lodd :)

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei, jeg prøver gjerne lykken med et lodd.
Ha en fin helg!

-Sanna- sa...

Juhu mor !
Klart jeg blir med på dette...
Tar 3 lodd, jeg og stikker immom i morgen ! Klæmmmmmm.......

lene rh sa...

jeg tar 2 lodd :)
http://leneridola.blogspot.com/2011/09/give-aways-i-september-del-2.html

Elin sa...

Gratulerer med forestående feiring. Jeg feier med to lodd.takk.

Laura sa...

Hei og hopp igjen :)
Nå da jeg har lært meg litt mer i denne bloggverden blir det et extra lodd på meg (totalt 3 lodd)
Måtte jo linke dette til min blogg ;)
Ha en fin dag videre

Mai sa...

Så fine premier!!!

Jeg vil være med, og jeg tar 2 lodd! :)

Unknown sa...

3 lodd

Pia sa...

Så hyggelig at du vil gi bort gaver på dagen din. :) Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Også håper jeg resten av september blir bra for deg. <3 Vennlig hilsen Pia.

Astrid sa...

Gratulerer med dagen som kommer! :-)
Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd. :-)

Randi sa...

Stor dag:) Egentlig skulle jo gavene gå den andre veien på denne dagen, satser på at du får noen fine gaver du også:) Herlig premie, jeg er gjerne med og trekker 3 lodd:)
Klem

Unknown sa...

2 lodd!!

Christine sa...

For en SNOPESKÅL av gevinster!! Men så er det jo et halvt århundre som skal feires også da;)

Jeg trekker 3 lykkelodd jeg, og krysser fingrene for litt vinnerlykke!

Synes den værstasjonen er skikkelig vittig altså;)

Ønsker deg en koselig søndagskveld.
Klemmer fra Christine

Anonym sa...

Jeg har ikke blogg, så kan ikke delta, men jeg ville bare legge igjen en liten kommentar og gratulere deg så mye på forskudd med den store dagen! :) Håper dagen blir fantastisk!

Klemmer fra Silje

Hanne sa...

Jeg tar 1 lodd :) Håper på vinnerlykke :)

Hannepanne sa...

Hei!
Jeg trekker 1 lykkelodd :)

Gratulere med dagen som kommer:)

Hanne=)

Lykkeliten sa...

Tenk at jeg ikke har fått med meg at du har jubileum!

Slenger meg selvfølgelig med, 3 lodd til meg.

Gleder meg til å feire dagen med deg her i Bloggverden ;-)

Lykkeliten

På landet sa...

Takk for koselig hilsen hos meg :)
Jeg prøver lykken med 3lodd.
Gratulerer med den store dagen som kommer :)
Blir loppis i helga ja, 3 stk ;) Gøy å gå å titte selv om det ikke altid blir med så mye hjem.
Fargen på veggen heter magnolia ;)

Riltig god helg :)

Tündéri Lonka sa...

i like this little kit, i would be so glad if i would be the winner...
http://tunderilonka.blogspot.com

Helle sa...

Så herlige ting du gir bort!
Gratulerer med dagen som kommer,samme årgang som meg :)
Det blir 3 lodd i hatten med mitt navn på...
Krysser fingre!

-Helle-

Lilang sa...

Nice gift! :)
3 lodd :)
please enter my name
I will post on my sidebar.
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så hyggelig med gave til OSS når det er du som har bursdag! Jeg melder meg på i siste liten, og tar derfor 2 lodd (kommentar og følger). Håper den heldige blir MEG!

Klem Cahtrine :-)

Mette sa...

Jeg slenger meg med sann pa tampen! To lodd, takk! Fingrer og alt annet krysses!

Gratulerer med dagen imorgen!!!

karna sa...

Jeg vil også være med!
Gratulerer så mye med dagen i morra, håper du får en fin dag!!

Og 2 lodd til meg

Hanne sa...

Gratulerer med dagen i morgen, håper du får en fin dag:-) Er gjerne med på din flotte giveaway, 2 lodd på meg.

Jeanne/Shelle86 sa...

Skynder mig at tage 3 lodder :) Håber på held... Og tillykke med fødselsdagen da!!

Related Posts with Thumbnails