onsdag 27. august 2014

Sommer og blomster

Dette har vært en fantastisk sommer. Så lang og varm at det er både fysisk og psykisk vanskelig å venne seg til kaldere dager og mørkere kvelder.

Hagearbeidet fristet ikke så mye mens temperaturen steg og steg, og til slutt vippet over 30 grader!

Men jeg klager altså ikke; vi har aircondition på soverommet, ingen frykt for gjennomtrekk, og vifter nok til å forsyne alle rom, uteplassen og svigermor. Jeg så et langtidsvarsel tidligere i sommer og skjønte hvor det bar. Da reiste jeg til JULA og forsynte meg med 3 tårnvifter. De tre i tillegg til de vi hadde fra før; det ble bra! Og vi hadde ferie. Så vi har hatt det topp i varmen. Hengekøye i skyggen er ikke å forakte.

Noen bilder av hagen og blomstene har jeg fått tatt allikevel. Her kommer et bilderas. Disse bildene skal jeg titte tilbake på i vinter:














(Klikk på bildene. De blir så mye finere når de blir forstørret.)
































The end.

4 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Mange flotte sommerminner der...

Hos Jorunn sa...

Wow...så flott det er i hagen din, litt av et utvalg du har!! Kjempefin terrasse også!

Ha en fortsatt fin uke:)
Klem fra Jorunn

June J. Larsson sa...

Herlige bilder fra en super sommer! Blir garantert noe å "varme seg på" når vinteren er et faktum!
"Vi kommer straks. Du kan luke mens du venter" - bildet er helt genialt! ...også har jeg stor sans for den spreke, knall rosa postkassa di. :)

Ha en fin sensommer/høstdag.
klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Villrose sa...

Fargerike minner som blir fine å kose seg med om noen måneder!

Related Posts with Thumbnails