fredag 14. november 2014

Mens vi venter på nissen




Etter jul i fjor kjøpte jeg noen adventkalenderposer til halv pris. De var kjekke å ha klare nå når jeg har klart å være tidlig ute med kalendergaver til to barn og en voksen (!).

De små får godteri i de fleste posene, og når det nærmer seg jul ligger det noe annet småtteri i posene også.

Den voksne nærmer seg 40, og får en TRENINGSKALENDER!:


I posene ligger det en lapp med instruksjoner om enkle og kortvarige aktiviteter. Det er trening en kan gjøre ved kjøkkenbenken, og jeg har også lagt inn noen dager med bare uttøyingsøvelser. Inniblant ligger det også ved småting som kan være inspirerende mht trening, og det er også noe der som kan gi julestemning når dagene nærmer seg den 24. desember.

De fleste julegavene er nå innkjøpt eller planlagt. Jeg er alltid tidlig ute. Det er slitsomt å stresse rundt sammen med andre de siste ukene. Og flere gaver skal også sendes eller leveres i god tid før jul, så da nytter de ikke å drunte.

Det jeg EGENTLIG skal skrive om er en TILDA-blokk. Jeg har noen med forskjellige søte mønstre selv, og har nå kjøpt en til en 10-årig jente som liker å lage kort. Panduro har masse fine TILDA-ting. Klikk HER hvis du vil se litt på det selv.








Det er jo egentlig synd å klippe i disse arkene. De er vakre nok i seg selv.






Limstifter og saks er innkjøpt. Og så denne fine punchen, da. 
Tror 10-åringen blir fornøyd med julegaven, jeg.


GOD HELG!





2 kommentarer:

Villrose sa...

Lurt å kjøpe kalenderposer på salget. Gjør det selv, for jeg må jo lage gavekalender til min store jente på 24, så klart :-) Hun studerer i Trondheim, så jeg må lage og sende i god tid!

Anonym sa...

Treningskalender var jammen meg en riktig god ide!!!
At ikke flere hopper på den tenker jeg :) Det kunne jeg fått av min samboer haha.. skal jeg jammen meg nevne for han ;)
Supergod ide!

Related Posts with Thumbnails