fredag 26. mars 2010

Nye egg

Øverst på ønskelisten til påske står de lekre eggene fra Maileg.
Dette er IKKE dem, men noen veldig billige jeg fant i en butikk i Charlottenberg.




Veldig søte de, men jeg har jo dekorert noen selv også.






Disse to eggene som du ser under er fra Lisbeth Dahl.


Den gule hekleduken var det ingen som ville ha på fjorårets siste loppemarked. Heldigvis hadde jeg ikke bare høsttanker og jul i hodet den gang,  men tenkte framover og så den for meg som en påskeduk. Den er gulere i virkeligheten enn på dette bildet, så den har en flott påskefarge.


Flere selvpyntede egg:
Under: Slik så eggene ut da jeg kjøpte dem på Panduro. Fine i seg selv, og nesten synd å pynte dem for mye. Jeg brukte bare litt BLING fra scrapbook-utstyret mitt.


Men jeg ønsker meg fremdeles disse eggene til Maileg, altså..........

2 kommentarer:

Fruen sa...

Så mye flott i egg...for en god jobb du har gjort :)
God påske

Anonym sa...

Så flotte bilder du lager Kari!

Related Posts with Thumbnails