fredag 26. mars 2010

Soap

Jeg ønsker meg en rund, lekker såpedispenser fra Lisbeth Dahl, men i påvente av at noen (meg?) gir meg en slik, så har jeg laget en fin dispenser selv, jeg!


For en stund siden kjøpte jeg en billig og grei håndsåpe, men etiketten var mindre pen. Til alt hell var det mulig å rive den av. Men den bleike, kjedelige plastboksen var det jo ikke noe stas med, så da ble såpen med en tur til hobbypulten min!


Nå er jo kombinasjonen vann og papir vanligvis ikke så vellykket, men ved hjelp av embossingpulveret som kan legges i flere lag på papiret (UTEE), så har jeg forhåpentligvis forseglet papiret så det tåler noen dråper såpe og vann i fremtiden.
Forresten så la jeg bare på to lag pulver, for etter disse to oppvarmingene så jeg at resultatet ble så fint!


Jeg har hatt UTEE på blomstene også, så de skal jeg nå bare kunne skylle av. Håper jeg.




Dette er forresten den dispenseren jeg ønsker meg. Eller gjør jeg det nå?

2 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
men å nydelig da,syntes din er mye finere enn den du ønsket deg.
kreativ du er altså.
moro å se.
ønsker deg en herlig fredag.
klem fra sylvia

Stina sa...

Så fin den är.

Klart att du får vara med.:-) Kram Stina

Related Posts with Thumbnails