tirsdag 8. juli 2014

Thorskogs Slott - Del 3

Nå viser jeg noen flere bilder fra vårt flotte opphold på Thorskogs Slott. Denne gangen er det stuene jeg vil vise dere. (Og dere husker sikkert at bildene blir store og fine hvis dere klikker på dem. Her er det mange detaljer.)

Her inntok vi ettermiddagskaffen. Her var det godt å sitte:






Friske blomster og tente lys overalt:


Så var det tid for ettermiddagskaffe. 





Og da jeg studerte maleriene, ble jeg facinert av denne damen. Tenk å få malt portrettet sitt, og så være så usannsynlig SUR! Vi kan jo nå for tiden være litt misfornøyde med en og annen selfie, men jøsses, hun burde da ha tid til å få bestemt seg for hva slags ansiktsuttrykk hun skulle vise fram!






Detaljene sjarmerte meg. Hver gang vi fikk kaffe, kom sukker og fløte med en frisk blomst på asjetten. Vakkert!



Andre etasje. Stuen ved rommet vårt:




Ned til første etasje igjen. Dette bildet er tatt på kvelden. Se så koselig det er med alt lyset:


Det er ikke slutt ennå. Jeg har flere bilder. Følg med i neste innlegg.....



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails