torsdag 7. juli 2011

Varm potet

Vi var heldige å bli bedt på grillmat hos noen veldig snille venner denne uka, og da fikk vi cheriepoteter i denne posen:



Den er isolert, og holdt på varmen lenge. Og så koselig som den var på bordet!


Betty Jacoby er en dansk designer, og produktene hun designer for Skald kan kjøpes HER.



Vi koste oss med fine blomster på bordet, litt seriøst KUBBspill......






Mer godt på bordet. Og ikke minst FINT! Dette er deler av et arveservise. Lekkert sammen med nymotens krus.


Og skjeen matcher fantastisk godt. 
Ingenting overlatt til tilfeldighetene.





Våre venner er fosterforeldre for denne kjekke kattesjarmøren:


Han jakter på mus og fugler, og fugleburet har en strategisk plassering:


Takk for maten.

4 kommentarer:

MissMette sa...

Så mange flotte innlegg, har sittet
og tittet litt nedover siden jeg
var her sist :) Mange fine hage og
blomsterbilder ღ og søte småfugler
og pus... Koselig å bli bedt bort
på middag, kjekt med både koselig
selskap og mat :) Den kaken her så
bare nydelig god ut!!! - og serviset
var bare så skjønt ღ takk for titten
og så ønsker jeg deg en fortsatt fin
uke og sommer :) Stor klem fra Mette

-Sanna- sa...

Juhu.... Måtte du spørre om det regnet ? Det var fint vær helt til du gannet på meg regnet. Nå er dritten igang igjen. Kortet ble laget for evigheter siden, og jeg har ikke vært på hobbyrommet siden før jeg dro på ferie. Har ikke lyst i dag heller, selv om det siler ned og er grått og trist.
Jeg har så inn i he... plager med gikta om dagen. Hver bidige morgen må jeg opp før en viss mann får skoa på seg. Da kreker jeg meg ut av senga, steg for steg og nakke og det lille vettet jeg har igjen verker som besatt. Jeg har så sabla vondt i kjeven, at jeg må sutre litt.
Gubben mener det er pga at jeg tyter for mye. Han synes det er rart at jeg ikke tar lærdom og holder fred, sånn at kjeften får hvile....
Æ'kke sånn jeg, - lider absolutt ikke i stillhet......

Elisabeth sa...

Det så jo ut som en skikkelig flott sommersammenkomst, akkurat slik den bør være, herlig! ;)

Mamsens hus sa...

Nydelig potetpose,
lekre gamle talerkner og en herlig katt. :)
Ønsker deg en fin kveld. :)

Related Posts with Thumbnails