tirsdag 23. september 2014

Jeg har ryddet.....

I hele sommer har jeg hatt planer om å rydde på vaskerommet. 



Men så har det vært så fantastisk vær, og ingen hos oss har tydeligvis hatt innetjeneste:



Men SÅ fikk jeg tatt meg i nakkeskinnet. 
De fine baljene jeg kjøpte for leeenge siden kom på plass:



Vaskerommet er også et nesten-bad, så her har vi do, hårgreiene mine, arbeidsklærne mine, treningstøy, m.m. Ja, og så har vi faktisk vaskemaskinen der også. 
Vi har et gammelt hus, så vi har gjort det beste utav det. Det som nå er et vaskerom var et soverom en gang. 






Jeg KUNNE puttet disse jålegreien i en skuff. Men jeg liker å se på dem:






Dette lille oppmuntringsskiltet fikk lov å henge:




Neste ryddeprosjekt: 
Kottet i 2. etasje. 
Sukk.






3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Å det er så godt når det er gjort og man etterpå kan nyte sin egen innsats... Lykke til med kottet.

Hos Jorunn sa...

Dette ble jo så fint, det var jammen bra du fant frem de fine baljene:) Jeg har flere skap i gangen jeg må ta en opprydding i, det gir en deilig følelse nå man først får unna slike ryddeprosjekter.

Ha en fortsatt fin uke!
Klem fra Jorunn

bye9design sa...

Deilig etterpå når jobben er gjort :o) Jeg har slike prosjekt på gang jeg også, små skritt av gangen så blir det ryddig til slutt :o) Så gøy at du har startet bokblogg, jeg skal ta en titt innom der også jeg :o) Klem fra Nina

Related Posts with Thumbnails