tirsdag 12. mai 2015

Litt av hvert

Jeg er så glad i Instagram! Der er det noe å se på uansett tid og sted. 
Kjempefin tidtrøyte, - mens en venter på at vannet skal koke, - en liten avkobling for hjernen når Dagsrevyen og verdens grusomheter har gjort meg til en liten klump i sofaen, - mens en venter hos legen, osv.

Jeg følger Thorskogs Slott i Sverige; vårt yndlingsslott! Her er et bilde de viste nylig. Da var det sportsbiltreff der. Kjempefint sted, ikke sant? Blir så glad av sånne bilder. Da er vi liksom litt der igjen, da vet du.




Og gode tips kan en også finne på Instagram, men Pinterest er kanskje det beste stedet for sånt. Hvis du driver med scrapbooking, så er vel dette et bra tips? Jeg har funnet en skrå ramme som står på bordet, og borrelåsen er klar. Dette skal jeg rigge til straks, så glitterlimet mitt er klart til bruk hele tiden, selv når flasken nesten er tom.


Jeg har også brukt dette tipset for å holde orden på gavepapiret mitt. Jeg investerte i to korte dusjstenger til å utvide i ønsket lengde hos Princess. De kostet ca 70,- pr stk; en oppe og en nede i en krok mellom bokhylle og vegg, og vips så står mine ruller like fint som disse:



Jeg har nemlig ryddet og ryddet den siste tiden. Sånne tips som dette, som jeg har funnet på Pinterest og YouTube har vært inspirerende. Og faktisk er det deilig å rydde. Og til tider litt gøy. Her fant jeg noe jeg har tatt vare på. Morsom, ikke sant:



Er du også i ryddehumør nå som det er så vårlig og lyst i været? Jeg håper mitt pågangsmot varer en stund.





2 kommentarer:

Mayen sa...

Er så absolutt i ryddemodus! Utrolig smart det der med borrelås og glittertuber. Har sjøl løst glitter i gjennomsiktige saltbøsser kjøpt på loppis stående på rad og rekke på en gammel hylle ;o) Morsomt det forrige innlegget ditt: Huske pappa ble klippet med en slik sak når han var hos frisøren, og frisøren tullet med at han skulle klippe mine kange lyse lokker med den samme... God pinse

Anonym sa...

Jeg elsker også Instagram og Pinterest. Alt til sitt bruk tenker jeg og sparer på inspirerende bilder hva gjelder både mote, trening, mat, fototips, rydding, husmortips og så videre... glade sitater, og ikke minst bilder av dyr som får meg til å le. Nei det er mye gøy på Pinterst :)
Instagram synes jeg også er kjempeflott og det er masse flinke folk som knipser inspirerende bilder der og ikke minst viser fram mye god mat. Jeg er dog ekstremt imponert av motebertenes selfier hahaha :)

Gøy at vi er blitt venner på instagram også da :)

Related Posts with Thumbnails