tirsdag 19. april 2011

Musematte

Jeg liker å snoke på EBAY etter kjekke ting jeg trenger. Og noen jeg strengt tatt ikke trenger.....

Nylig trang jeg en ny musematte, og tenkte at jeg kunne finne en billig en på EBAY. Og hva fant jeg? Jo, en musematte jeg kunne få mitt eget trykk på fra et av mine egne bilder. Og ikke så dyrt heller!

Har jo sett kjendiser som har vesker med bilde av ungene sine på i Se & Hør. Skulle jeg falle for fristelsen og kjøpe ......nei, det var musematte jeg trang. Og her er den:





Jeg liker så godt dette bildet fra uteplassen vår. Det er sommer og det blomstrer så fint! Jeg har tatt bildet fra trappen vår, og mannen min ligger og hviler på benken, kan dere kanskje se? :-) 
En ser til og med spurvene som spiser på fuglebrettet! Jammen ble trykket fint! 
Fargen på pelargoniaene ble veldig rød, men greit for meg.


Ser du spurven på grusen?


Hvis du vil se på utvalget til ArtsCow ? Mouse Pad finner du litt nede på siden.

Kvaliteten er veldig god. Bruker den nå mens dette innlegget lages. Den pynter opp ved siden av meg.

3 kommentarer:

Monica sa...

Haha, jeg sitter her og leser i halvsøvne, og leser; "mannen min ligger og hviler på fuglebrettet"! What liksom!?! Nå skal jeg ta kveld her :)
Klemklem
Ps, fin musematte forresten :)

-Sanna- sa...

Stilig musematte.
Ja, hva finner en ikke på eBay. Jeg tok tak i Mastercardet i går, jeg óg.
Jeg kjente engang ei dame som fikk seg dørmatte med bilde av eks'n.

Anonym sa...

Flott bilde av en herlig uteplass.
Veldig fint trykk med tydelige detaljer.

Related Posts with Thumbnails