tirsdag 17. september 2013

Green Gate

Nylig var jeg i byen for kjøpe en gave.


I butikken SNELLA har de et greit utvalg av Green Gate, og jeg har ikke noe imot å henge litt ved disse hyllene med jevne mellomrom. Veldig fristende å kjøpe noe.

Dette er blant nyhetene i butikken:


Og det er bare å innrømme det; et slikt krus ble med meg hjem til meg selv. Deilig å drikke varme drikker av selv om det ikke har hank:


SNELLA har andre fine varer også, forresten. En sånn søt paraply kunne jeg tenkt meg. Og jeg HAR jo bursdag snart.....






1 kommentar:

Ingrid Tunheim sa...

Jeg synes også Green Gate har så mye søtt og fint, men dessverre blir mye av det for søtt og feminint for vårt hjem....

Og ny paraply....om det ikke dukker opp en til gebursagen, så synes jeg du skulle kjøpe deg en.

Related Posts with Thumbnails