onsdag 2. juli 2014

Thorskogs Slott - Del 2


Så fortsetter jeg historien om vårt første besøk på Thorskog Slott. Og når jeg sier første, så er det fordi jeg føler på meg at vi kommer til å besøke dette stedet mange ganger i årene framover.

Leser du innlegget på en vanlig PC, så klikk på bildene.
Da ser du Gullregnen så tydelig og fint!

Vi følte begge at stedet ga oss valuta for pengene. Her fikk vi et skikkelig avbrudd fra hverdagen.


Selv om stedet er vakkert og elegant, og usedvanlig veldrevet, så var det også en avslappet atmosfære der. Vi ble ønsket velkommen på en utrolig hyggelig måte, de ansatte kunne ikke vært mer hjelpsomme og serviceminded. Vi ble passet på på en måte vi aldri har opplevd før.

Nå vil jeg vise noen bilder fra det flotte badet vårt:





















Til slutt viser jeg til og med såpen vi hadde på badet. Kjenner dere merket Maria Åkerberg? Vi ble veldig betatt av lukten og kvaliteten på shampoen/såpen. Den luktet rosmarin. I resepsjonen solgte de merke, så vi tok med flere flasker hjem. Men en kan også kjøpe den på nettet HER.



Flere bilder fra slottet og hagen kommer i neste innlegg.








1 kommentar:

Ingrid Tunheim sa...

Der ser jo helt bedårende ut det slottet...
Man trenger jo ikke reise så langt bort for å oppleve noe nytt og anderledes.

Related Posts with Thumbnails