fredag 29. august 2014

Krølltang

Jeg har sett reklamen for Babyliss Pro.



Jeg var som vanlig skeptisk. Når noe ser for godt ut til å være sant, så er det ofte ikke sant.

Men det er sant. Den er KJEMPEGOD!

Elkjøp selger dem til 1.495,-. Jeg kjøpte min på EBAY til 265,-!

Og min har til og med flere funksjoner enn den fra Elkjøp!

Den er lett å bruke, gir fine krøller, og er veldig rask.

Du kan søke på YouTube på Babyliss Pro og finne mange fine videoer som viser hvor bra den er og hvordan den virker. 

Vil du også kjøpe den på EBAY så trykk HER.

Importreglene er sånn at varer med verdi over kr 200,- skal innfortolles. Derfor kan en be selgeren sette verdi under 200,- på pakken. Da slipper du moms og spedisjonsgebyr. 
Nå kunne det jo selvsagt ALDRI falt meg inn å gjøre noe sånt, for det er jo selvsagt ikke er lovlig! ;)




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails