lørdag 13. desember 2014

Brukthandel



Jeg er så fornøyd med siste ukes bruktbutikk-kupp! Disse lysglassene tenkte jeg skulle fram på nyåret, for de er så vårlige og fine. Men så synes jeg de er litt julete også, så de ble tatt i bruk straks:


Kr 10 pr stk. De er fra Black Design. Speilfatet hadde jeg fra før. Og så var jeg innom bruktkroken på eldresenteret i Sandefjord. Der fant jeg den gamle glassbollen i nydelig grønnfarge til kr 45,-:


Og i den tredje bruktbutikken jeg var i i Sandefjord (- var innom 4 stykker!) fant jeg dette bildet til kr 20,-. Det er ca 40x30 cm og drives av batterier som får lysene i huset til å lyse, og juletreet til å blinke. Det er mye finere i virkeligheten enn dette bildet viser:


Moro i bruktbutikker!
****************





3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Det var skikkelig julestemning i det lysende bildet.

Ha en fin helg.

Anonym sa...

Kule lysglass!!! De lyser veldig opp nå i det ûbertriste juleværet vårt .. i skrivende stund her hos meg: REGN :(

jeg er treig med å gå i bruktbutikkene i byen, men det er fordi jeg er jo aldri der hahaha... men det er gøy når jeg først er der da, finner mye fint :)

God 3. søndag i advent til deg :)

Bibbi sa...

Her har du virkelig gjort noen kupp og fått mye fint!

Related Posts with Thumbnails