fredag 13. mars 2015

Heklet gave

Jeg har en venninne som er så flink til alt mulig håndarbeids-greier. Og hun er litt kunstnerisk av seg, og har litt spesiell smak. Så da hun sa for en stund siden at hun aldri fikk noe hjemmelaget, så forsto jeg det godt. Hvem vil gi noe de har laget til en som sannsynligvis kan lage noe som er mye finere og penere gjort selv?

Men min selvtillit er på et kunstig høyt nivå, så jeg heklet fire brikker til å ha under krus/glass i en lillafarge jeg trodde passet til stresslessen hennes:


Et matchende bokmerke fikk hun også:


Etpar magnetsommerfugler fra EBAY, og vips hadde jeg en liten gave klar!



Litt papir med washitape rundt. Pakken er klar.


(Sånn ser forresten bokmerket ut i bruk.)



Gaven er levert, og min venninne påsto det var første gang hun hadde fått noe noen hadde laget siden datteren hennes laget ting til henne på skolen! Jammen på tide. Og coasterene ble tatt i bruk med en gang, og passet fantastisk godt hos henne! 

Jeg fortjente virkelig blomstene jeg kjøpte på hjemveg.....



1 kommentar:

Mandelhjärta sa...

Så gøy både for deg og henne at det ble blinkskudd. :)
Det var en flott gave!
Ha en riktig god helg! :)

Related Posts with Thumbnails