tirsdag 10. mars 2015

Tips

Jeg synes jeg lærer så mye av andre bloggere og Instagramvenner. Og for ikke å snakke om folk som deler med seg på YouTube. Det er så mange flinke og snille folk her i verden!



Så nå tenkte jeg at jeg skulle vise noe av det jeg har har sett/hørt/lært i de siste.
Først; takk til Anette for supert musikktips. Har dere hørt han her? Billy Currington. Selvsagt en fordel at dere liker countrymusikk, men prøv uansett; musikken sklir deilig inn i øret:



Og så lurer jeg på om dere har oppdaget disse fine silikonlokkene som finnes i handelen? Jeg vet ikke om de kan kjøpes i butikk her i Norge, men de går fint å bestille på EBAY. Koster fra 12 - 40 kroner stykket. De er virkelig kjekke. Jeg bruker dem både til pynt og nytte. 


Og så har jeg oppdaget en fin fyr i Las Vegas som heter AMADOREROS på YouTube. Han er helt Tilda-frelst, men viser også andre lure ting. For eksempel har han vist fram hvordan han lager en kjekk liten opphengs-sak til kort og annet:


Sjekk ut hans lange og underholdende craft-videoer på YouTube.

Disse rosa små klypene kjøpte jeg på EBAY nylig. Fine til mye.






Håper noe av dette var interessant.

****************

1 kommentar:

Anonym sa...

Her var det mye fint :) Takk for at du deler tips, det er moro. Kjekt å se hva andre folk kikker på, jeg synes ofte det blir det samme her.
Jeg er helt frelst på en side som heter issuu.com - har logget meg inn der via min google+ profil og så kan jeg se på massevis av magasiner fra utlandet. interiør mote etc. Det er et billig alternativ til å gå på Narvesen å kjøpe dyrt. Så det var mitt tips tilbake til deg :)
Tror du vil finne mye fine interiørblader der som kan fenge deg :)

Related Posts with Thumbnails