onsdag 28. april 2010

Gode naboer

Vi har et høyt gjerde mot naboen vår. For utenforstående ser det kanskje ugjestmildt og beskyttende ut. Det som ikke synes så godt er den "hemmelige" porten......
..... og så har vi krakker på hver side så vi lett kan gå opp en halv meter og titte over og se hva de andre driver med.

På forrige loppemarked kjøpte jeg dette smijernsbordet, og da vår nabo tittet over gjerdet for å inspisere, så ble jeg tipset om at hvis jeg skulle ha det ute, så ville det ruste snart hvis jeg ikke malte det med skikkelig lakk.

Og så hadde det seg tilfeldigvis slik at han hadde svart lakk i sprøyta si for å lakkere en smijernslampe akkurat da.
Så da lempet jeg bare bordet over gjerdet, og gikk på jakt etter andre metallsaker........
Dette stativet til å feste på vegg ble helt supert igjen!
På bildet under ser dere hvordan det var før; belagt med plast som har tålt sol og kulde dårlig.
En grønn lykt var ikke pen lenger, og fikk også et sort dusj.
Har dere lyst til å se flere slike prosjekter, så gå inn på Camillas blogg og se hvor flott lykten hennes ble.

Og tusen takk til naboen min!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails