mandag 10. mai 2010

Øyne i nakken

For en stund siden var vi på familietur (4 generasjoner - yngste 12 år og eldste 87) til Charlottenberg.
Der var vi selvsagt på shoppingsenteret, og der fant jeg en flik av Lisbeth Dahl-himmelen!
Pust rolig.
Nei, nå hyperventilerer jeg visst igjen.....

......særlig da jeg fikk se min kjæres lite sjarmerende glis i speilen!
("Se på hu nå, nå går hun amok!")


Ser du!!??

 
Så jeg gikk og kjøpte meg nye solbriller......


............og vurderte å bytte ut min kjære.......

.
.
.
med
.
.
Å. Der kom hyperventileringen igjen!!!

5 kommentarer:

Bustenellik sa...

Finn en papirpose, dette ordner seg :p Han er søren så kjekk han der, altså!

Lisbeth sa...

Hihi...ja han skulle bare vide hvad du tænkte ham din kære mand...:-)
Kan godt forstå at du synes Lisbeth Dahl har lækre ting.
Ja jeg tror jeg ville hyperventileret over begge dele også!

Hej fra Lisbeth i Danmark

Fiolkransen sa...

hehe morsomt innlegg. Lisbeth Dahl er jo bare skjønt:)

I dag fikk jeg pakken din fra PIF i posten! Og du hadde helt rett! Dette passet midt i blinken for meg. Love it! Tusen tusen takk for den flotte gaven, skal lage et blogginnlegg om det ikveld:)
Ønsker deg en super dag!
Klem fra Thea

-Sanna- sa...

Åhhhhhhhh, for en herlig pakke jeg fikk fra deg i dag.Midt i blinken for meg også...
Jeg ble sååååååå glad.
Kommer mere på bloggen seine i kveld..
Tusen, tusen takk.
Klem fra Sanna (uten fruktblomstring i hagen)

Rosor och Spetsar sa...

Kul att fångade mannen i spegelbilden. Och vilken härlig resa du haft till Poznan.Så många vackra bilder, man blir lite sugen på en resa dit.
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

Related Posts with Thumbnails