onsdag 21. juli 2010

Åååååååååå!!?!!

For ganske lenge siden laget jeg et lite innlegg som jeg lagret under etiketten "Jeg ønsker meg".

Dette bildet beskrev HVA jeg ønsket meg:


Kopper fra Cath Kidston.
Nydelige, ikke sant?
En kan jo drømme...........

Og mer tenkte jeg ikke på det.



I tidligere innlegg har dere jo sett at en ung mann har vært på overnattingsbesøk hos oss. Det var fordi faren jobbet, og moren, - som er en del av Søsterduoen HØYT og LAVT, tok seg en tur til London.

 London Eye

Søsterduoen består forøvrig av den yngste; Brun-og-Blid og storesøster Blek-men-Fattet.  

The Albert Pub

Etter noen dager i London kom søstrene hjem; Blek-men-Fattet litt mindre blek etter spaserturer i Hyde Park og gatelangs, men forøvrig like fattet.
Og Brun-og-Blid like blid og brun, - uvisst om det skyldes Hyde Park eller puben Albert (- se over).

Og i bagasjen lå varer fra PRIMARK til mann og barn, MEN også DISSE:


ÅÅÅÅÅåååååååååå!!??!!!


Jeg måtte ut i regnet og ta bilde av dem.


De er fantastisk gode å drikke kaffe av også. Tykke og gode, så de holder godt på varmen.

Så tusen takk til  søstrene som lot kostbar bagasjeplass fylles av disse nydelige koppene.

Nå håper jeg bare andre Englandsfarere leser dette og kikker nøye på DETTE bildet:


Jeg får dem nok en dag........

7 kommentarer:

Bustenellik sa...

Så moro :-) Gratulerer med flotte kaffikopper :-) Aldeles herlige!

Roka Design sa...

Heisann:)

Fin blogg du har:)
Flotte kopper du har fått:)
Klem fra Kari:)

sylvia sa...

hei.
så nydelige de er,men det fortjente du virkelig,
så koselig at de fant frem til dem.
nå håper vi sola kommer ,vi trenger det nå,har vært mye tullvær i sommer,
å blomstene rundt bed...hehehe de blåser bort..naturlig støvsuger.
ønsker deg flotte dager.
klem fra sylvia

-Sanna- sa...

Ok... tok hintet.
Er vel ikke annen råd enn å jakte på dette, dersom turen skulle gå til London en vakker dag.....
Bortsett fra det, - det er nydelige kommer.
Heldige du !

-Sanna- sa...

Hei igjen.
Vil bare tipse deg om innlegg i bloggen min.
Hvis du liker gamle ting da.....

Anonym sa...

Så nydelige kopper, utrolig flotte.
Ønsker deg en fortsatt fin uke.
Klem fra Mio

Mona Christin sa...

Hei du lykkelige eier av 4 nye kopper. Flotte altså. Minner litt om koppestell for barn. Så søte er de. Passer fint hjemme hos deg.

Klem

Related Posts with Thumbnails