onsdag 26. oktober 2011

Kort og gæli

Jeg har ikke vært så aktiv på kortlagingsfronten på en stund.


Over ser du pulten min hvor rester fra tidligere prosjekter har ligget urørt leeeenge.
Og jeg som liker så godt å scrappe! Men det er liksom alltid noe annet som skal gjøres, leses, sees, strykes, kokes, vaskes, besøkes, ryddes, ringes, blogges.....


Og jeg som har fått masse ark av naboen som HUN ikke trang. Jeg skulle jo skape så mye av dem!
Og til bursdagen min fikk jeg en diger blokk med papir.......


......fine scrappblomster fikk jeg også til bursdagen, og gleder meg til å bruke dem. Men er litt gjerrig på dem, så sparer dem litt til.


Men tilbake til det første bildet.
Jeg liker nemlig noen ganger å ta "rotet" og lage noe av små og store rester som ligger foran meg. Moro!! Og hva har jeg her, tro......?


Etter en ganske lang stund, mange kapitler på lydboken og god kaffe.......


.......så har jeg laget dette:








Sånn er det inni:


En liten tag til å skrive hilsenen på:


Men minket det noe på papirrestene mine på pulten?
Egentlig ikke. 
Så jeg må nok lage flere restekort.
Gleder meg.

9 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Det er utvilsomt det vakreste restekortet jeg noen gang har sett! Så nydelig det ble!Dessuten synes jeg det var en knallide å høre på lydbok!Kanskje jeg plutselig må innom biblioteket i dag!
Tusen takk for gode råd, og gode ord, jeg skal ta det med meg videre!
Klem,Janne

liven sa...

Et nyyydelig kort!!!
Blir så imponert over de som er så flinke med dette.....det er jo bare så flott!!

♥ Monica ♥ sa...

Wow! For et fantastisk nydelig kort du har laget. Kjenner jeg savner scrappeutstyret mitt som ligger i pappesker og bare venter på at det skal bli et hobbyrom å flytte inn på, men det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.
Ha en fin dag. Klem.

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Du er jo proff! Hællingen for et nydelig kort!

Ha en fin onsdag!:) Klem

Bondekjerringa sa...

Helt nydelig!

Unknown sa...

Heihei;)
Så nydelig kortet med fuglen på ble ♥
Her er det mest snuppa i huset som scrapper og hun ønsker seg masse nytt til jul, hehe;) Og det er jo kjekke kalendergaver noe av det og;)
èn tusj koseter 50,- og Magnolia-stempler (som er mest poppis blant disse jentene) koster fra 79-120, så så dyre kalenderpakker blir det nok ikke;)

Men jeg skal sjekke ut linken du gav meg, trenger slike tips når man er ny i gamet;)

Er litt artig og da, veldig hyggelig når vi sitter sammen og koser oss - gleder meg til November og julekortlaging med pepperkaker og julemusikk ♥ Kvalitetstid det;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

Anonym sa...

Flink du, dette er en greie jeg har aldri klart! og tro du meg, jeg har prøvd hahaha. I say no more :)
Nei ære være dere som kan og får til denne kunsten her, jeg syns det er så mye fint som jeg ser blir laget. Så sett i gang du flittige dame :) Scrap on!

Bibbi sa...

Lekkert kort!

anne marie sa...

Nydelig kort♥ Og så fint som det glitrer:)
Jeg har også rester og rot liggende rundt pulten min:) Klart til bruk,tenker jeg om det,hihi:)

Related Posts with Thumbnails