onsdag 18. april 2012

En kveldsstund

Mange sliter nok med å se på TV i disse aprildagene 2012. Det er sannsynligvis ikke bare i stua vår at ingen orker å se på Dagsrevyen nå. Det er veldig rart. Noe sånt har vi aldri opplevd før. Heldigvis.


Fra lav vinkel i sofaen har vi istedet satt på en lydbok, og finner trøst i et pledd og en armkrok.
Og det er fint å ligge og slappe av og se på alt det fine vi har rundt oss. Å ta seg tid til å dvele. Ordet blir ikke brukt så ofte i vår travle hverdag.


Her er lampen jeg liker så godt, rosen og muggen jeg har fått. Rosene på tilbud jeg har kjøpt sjøl. Vasen jeg liker så godt, og som jeg har kjøpt i en bruktbutikk.


Imorgen er det en ny dag for deg og meg. Vi er heldige.

4 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Så sant.... vi er heldige og jeg synes det er helt greit å være på jobb i disse dager, orker nesten ikke lese avisene heller. Når dette er over må han stues bort og glemmes så vi slipper å se og høre navnet mer.

MontanA sa...

Lampa jest przepiękna, musi być miło usiąść wieczorem w jej świetle i cieszyć się pięknym dniem.
Wazon też jest piękny to dobry zakup! ;-))

Marianne Dragon Waagan sa...

Ord til ettertanke...
... og vakre stemningsbilder:)

Ønsker deg fortsatt flotte dager resten av uken:)
Klem Marianne

Mayen sa...

Her er TV avslått og mye annet å gjøre. Kjenner at nok er nok, det er utrolig ka penger som brukes på rettsak, tv dekning, journalister etc.. Fyren har jo gjort det, sånn er det med den saken. Og noen vil faktisk gå videre med livet og slippe store bilder av fyren smurt utover ulike media. Ingen som tenker på dem? Kjenne æ blir fys!!!

Related Posts with Thumbnails