lørdag 28. april 2012

Tusle, tusle

En uke kan inneholde litt av hvert. Gleder og utfordringer. Sånn har jo dere det også. 
Derfor må jeg si at det er deilig å kunne tusle rundt i sin egen lille, trygge stue noen minutter en fredags ettermiddag, plukke litt på blomstene, sjekke om støvnivået er å leve med, tenke ut noe godt til kvelds og glede seg til Nytt på Nytt.


Takke REMA1000 for rosene de stadig har på tilbud. La oss håpe dyrkingen av dem ikke ødelegger en bit av kloden eller utnytter arbeiderne og utsetter helsen deres for fare....


Rette litt på skospennene jeg fant i en bruktbutikk, og som glitrer så fint i lampelyset. Som du ikke ser her på bildet. Jeg burde kanskje få meg en blitz.



Jeg må stadig kikke litt på mine 40 år gamle dukkemøbler. Blir jeg aldri lei dem? Neppe.


Huffda, jammen er det dårlig lys på en regnvåt ettermiddag. Blir det sol snart?


Mitt romantiske skap....




Ja, ja. Da er rundturen over, og helgen kan begynne! God helg, alle sammen!




5 kommentarer:

Unknown sa...

Så mye fine gamle ting du har!!
Her er mange skatter ♥

Tusen takk for stemmen jeg fikk av deg hos Carma, det betyr sååå mye:)

Ingrid Tunheim sa...

En nydelig helg ønskes deg og dine også....

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så fine bilder fra ditt koselige hjem :) Og så fint du skriver:)

Alltis koselig å titte innom hos deg:)

Nyt helgen .)
Klem Lisa:)

Mette sa...

Sa lekre bilder. Haper helgen har vaert fin! :-)

AngellHuset sa...

Så Mange flotte skatter du har! Gleder meg til jeg kan gå rundt i huset en regntung ettermiddag å være like fornøyd! :)

Related Posts with Thumbnails