mandag 16. juli 2012

Hørt.......



Mannen min kom hjem fra jobb idag med følgende historie på innerlomma:

Vår venn Arild hadde vært innom. Hans kone var på hytta og hadde ringt og sagt at hun ikke fikk startet gressklipperen. Arild hadde prøvd å hjelpe henne via telefonen med forskjellige tips hun kunne prøve for å få lirket den aldrende maskinen i gang.

Hans instruksjoner ble fulgt av følgende oppfordring:

"Så drar du i snora til du ser mann' med ljåen, og får du ikke starta da, så får du få han til å slå grasset for deg......"







Håper du koser deg med sommeren!
Og kanskje litt gressklipping...

6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjenner sånne gressklippere.
Men nå har jeg slått gresset for siste gang. Har kjøpt meg leilighet i Bergen, så jeg bytter ut dette makkamjøl-befengte dritthuset med leilighet i fjerde etasje med vinterhage. Nå er jeg lei av at det drøsser makkamjøl i hue på meg, lei av å stadig være uten vann, lei vondt gammalmannslukt i huset.....
Flytter i september.
Gubben blir boende igjen til han går av med pensjon. Han får pendle når han har tid. Og det blir nok ikke ofte, for han er jo aldri hjemme.....
Ser frem til dette !!
Og sommeren lar stadig vente på seg. I dag har jeg fyrt i ovnen hele dagen - 12 grader og regn.
Godt vi skal til Korfu i august !!

-Sanna- sa...

..... leilighet med vinterhage, ikke fjerde etasje med vinterhage ! :)

anne marie sa...

Haha,den var ikke verst:D

Blir dette det samme som at man skal lage sitronsaft hvis livet gir en sitroner?
Kan hende jeg rører litt nå,men det var det første som slo meg liksom,hihi;)

Monica sa...

Hei på deg.
Ha, ha.. en sånn gressklipper har vi også ;)))
Ønsker deg en riktig fin dag, og en fortsatt glad sommer.
Smil og klem fra Monica

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahha :))))

MissMette sa...

Haha... den va fin :D
Mange flotte bilder nedover her hos deg... Ser det er en liten stund siden jeg var innom, så nå skal jeg titte litt mer her hos deg. Ønsker deg en fortsatt fin sommer, og tusen takk for koselig kommentar :) Klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails