mandag 14. februar 2011

Love is in the air?

Idag er det Valentinesdagen!

 

Jeg fant dette bildet på Google en dag.
Tenkte det kunne passe på en dag som denne?


Bildet ble litt uklart da jeg forstørret det opp, men dere ser hva det står på lappene en kan dra av?

"I love you too"

Hvis jeg ikke hadde hatt en kjæreste, så hadde ihvertfall JEG tatt med meg en sånn liten lapp hvis jeg så denne plakaten på oppslagstavla på ICA.


 

Men som sagt har jeg en kjæreste/mann/bestevenn/treningskamerat/...eh...elsker rett borti stresslessen, så jeg klarer meg bra.
Jeg vet jeg er heldig.
Ikke alle har noen.



Håper dere får en fin dag, enten den blir markert som Valentinesdag eller ikke.


7 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Takk for tips om mattene....skal se etter når jeg er på en Claes Olsson butikk :o)

ha en fin Valentines day :o)

-Sanna- sa...

Fin den lapperekken der.
Kanskje en skulle henge opp en sånn på kjøkkenet og trekke en i ny og ne....
Vi var en "snartur" i Stavanger i helga.Det er 6 timers kjøring + 2 ferger én vei. Så helga blir ikke lang, når en starter lørdag morgen.
Men det var vel verdt det. Vi har 4 barnebarn der borte. Fordelt på to avkom. De to eldste så vi ikke snurten av, for de var i Sirdalen på skiskole.Men de yngste var det jo kos med.
Og datteren kom med en fin potterose i en flott pyntepotte til meg. Sist klagde jeg jo min store nød over manglende blomster på morsdagen.
Skal aldri gjenta seg.

sylvia sa...

hei.
så kjekt da med de lappene der,
ja vi er heldige vi som har noen,
sant som du sier,
ha en flott dag begge to.
klem fra sylvia

Anonym sa...

Åh..nå trodde jeg du eller din mann hadde funnet på noe romantisk ;)
Ja , her er det ikke mye romantikk for tiden og vi har bryllupsdag i morgen...Jaja..ikke så farlig det! Men den telefonsamtalen hver dag er gull verdt når han er så langt borte.
Jeg tror jeg har provosert værgudene noe kraftig med de stakkars blomstene jeg prøvde å sette ut på lørdag. Nå blåser det sånn at ferja ikke kunne legge inntil så ingen frisørtime på meg i dag :(
I stedet må jeg være hjemme å tjore alt som kan se ut som om det har tenkt å blåse til havs....
Søte bilder ♥
Ha en flott dag.
KLem fra Ingunn :)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Ha en fin valentinsdag, du og mannen i stresslessen! :D

Frk.Vatland sa...

å så søt den var, jeg hadde også gjort noe sånt:)
Herlig!
Er også heldig som har en som er min<3

Ha en fin dag!

Klem og smil fra Brit Olaug

Ami at A Sierra Home sa...

Hello there! Happy Valentine's Day from The States. Hope your day is lovely!

Related Posts with Thumbnails