tirsdag 15. februar 2011

Sko Sko Sko

Liker du sko? Ja, da er du vel i selskap med de fleste damer vil jeg tro.

For en stund siden var i et hjem med mange vakre ting, så må jeg jo innrømme at disse fanget ørlite av min oppmerksomhet:








Som du ser av de små brikkene de står på, så er det bittesmå, håndlagede sko kjøpt i Spania. Lekre?

Og her har visst Askepott mistet den ene skoen......



Den kjekke damen som eier disse minatyrskoene har også disse søte små stående til pynt:


I kjelleren har hun lageret av vanlige sko, og også her er noen ....... eh ........skatter:


Snart kan vi ha på annet fottøy enn støvletter!!
Jippi!!!





7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Jeg HATER sko.
For jeg finner nesten aldri noen jeg liker !
Men dog... jeg gleder meg til å ta "småsko" på !!

Martilie sa...

Sperret opp øynene da jeg så SKO - ikke bare en gang, men tre ganger..

Så morro!

Jeg eeeelsker sko, men primært i egen størrelse :) Ser frem til vår og sommer og høyhælte sandaler...

Ha en skjønn kveld.

Klem fra Tove

Anonym sa...

Jeg stusset litt da jeg så at de sto på en brikke og je tenkte på min mor som sa at sko på bordet betydde død !
Jeg er herved beroliget !!! Søte var de , jo.
Men jeg må nok også si at jeg foretrekker sko i min egen størrelse. Og nå er det bestilt tur til Krakow i mars , så da regner jeg med at det blir med noen par sko hjem .
Takk for fine ord til meg tidligere....eller..... i går ;)
Jeg må bare si at jeg er selvlært , men jeg kan nok vise fram litt...
Nattinatt

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Mange lekre, et par av dem hadde jeg gladelig brukt om de hadde vært i vår "skala"! :D
Dekorative var de, i alle fall! Jeg stusset også litt da jeg så at de stod på en brikke... :D

Anne Karins Mat og Vin sa...

Ja "sko-dilla" har jeg nok hatt siden jeg var ei lita jente. Finner jeg ikke klær, finner jeg ALLTID sko. Kan tenke meg disse små miniatyr skoene var et syn!!
Klem Anne Karin

Ruter & Hjerter sa...

åå herlig med sko! Så mye lekre du viser:)) snart sommer og lette skotøy:)

Shy sa...

Stilig skosamling :)

Related Posts with Thumbnails