onsdag 17. mars 2010

Inspirasjon

Hvis noen av dere ser på NYTT PÅ NYTT på fredagene, så er kanskje logoen på Knut Nærums t-skjorte noe av det første dere sjekker? Jeg bare MÅ se etter hva som står på folks klær!
I et treningsstudio har jo alle t-skjorter, så der kan en se et variert utvalg av mer eller mindre gjennomtenkte statements.

Og idag klarte jeg å holde en tanke lenge iløpet av treningstimen jeg var på. (Ikke lett når en samtidig skal telle, ikke dunke borti henne som står ved siden av deg, og helst ikke snuble.)

Jeg har nemlig sett noen t-skjorter der som jeg aldri har glemt:

Den mest råtne og ubarmhjertige tilhørte henne som tydeligvis jobbet på en bensinstasjon, og som sto foran meg på en veldig slitsom time med en knallgul t-skjorte med teksten
"3 RYKENDE FERSKE BOLLER - KR 20,-".

Da er det tungt å jobbe og svette. Var sulten hele tiden!

Idag sto det en dame foran meg med denne teksten bak på sin t-skjorte, og DEN ble jeg i godt humør av:

Nå kosær vi vårs

Men den t-skjorten som virkelig har fått meg til å juble innvendig ble båret av en dame godt oppe i 60-årene som sto ved siden av meg på trening for en tid siden. Hun var en typisk bestemor-type; litt skrukkete, med vilter permanent, syden-farge på armene og DENNE teskjorten:



Dagen var reddet!

1 kommentar:

June J. Larsson sa...

Herlig! Skriften på t-skjortene til folk er alltid artig å lese. Den bestemor-aktige dama med supermann-logo på treningstrøya er toppers! Enig med deg der! :)

Nå har jeg lest Agurkmannen hos Emmeline, og den var rett og slett fornøyelig! Takk igjen for supert tips!

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Related Posts with Thumbnails