mandag 14. juni 2010

Spray

Det er mye inspirasjon å hente hos bloggerne jeg følger, og jeg er nok blitt ganske påvirket av Camilla i hennes Vidunderlige verden når det gjelder spraymaling.


De siste syrinene fikk plass i denne potteskjuleren som egentlig var brun med gulldekor.


Mye finere sånn, vel?

Den står på bordet som jeg malte litt sånn Hellas-blått for noen år siden.
Dessverre flasset bordplaten litt nå, og måtte males.
Men hadde jeg mer igjen av den herlige blåfargen?
Oh no.

Derfor ble løsningen en hvit bordplate, forøvrig malt av min Medmenneskenabo (- se tidligere innlegg).


Dette fungerer også, og her kan jeg sitte og beundre de stadig voksende margerittene....

.

........og kose meg med kaffe og sandwich-is.

Jeg har forøvrig oppfunnet verdens smarteste måte å spise denne isen på:

En tar et mellomleggspapir, pakker ut hele isen, og holder den som på bildet under.
Ikke noe gris på fingrene.
Ikke noe slikking og avtørking på shortsen. 
Man er da dannet, for f........

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hei :)
Veldig moro at du blir med på min giveaway :)
Flott blogg du har og her kommer jeg snart tilbake :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

-Sanna- sa...

Lur du.....
Og glad i maling....
Jeg holder på med å male skapdørene på vaskerommet, hele 9 stk av stort og smått...
Holder på å bli tussete, for ved en feiltakelse fikk jeg ojlemaling, da jeg måtte kjøpe mere. Så nå må ALLE de dørene jeg malte først også tas på nytt.
F... jeg er lei...

Marianne sa...

Syrinene kom flott frem i den nymalte vasen, smart dette med lakkering/maling av gamle ting som en egentlig ikke ville bruke. Blir jo helt nytt og så forandret.
Margerittene din gjorde seg veldig med de lyse steinene som bakrunn. Kjempeflott, gøy å følge bloggen din.

Lisbeth sa...

Med spray maling bliver gammelt som nytt..:-)
Også fint bord med hvid bordplade til de blå ben,smart!

God mandag til dig.
Hej fra Lisbeth

Anonym sa...

Så flott det ble med spraymaling og bordet ble kjempefint.
Nydelige syriner.
Det steinbeidet ditt er utrolig flott, nydelig
med margerittene og sykkelen.
Ønsker deg en fortsatt fin mandag.
Klem fra Mio

Bustenellik sa...

Per i dag ligger vi godt an til at kona skal bli blind om ikke annet. Synet forverres i et rasende tempo med minus en halv-trekvart mer per halvår. Mannen er nok litt for flink til å bruke hørselvern når han arbeider, så han vil nok forbli hørende ;-)

Så flott den vasen ble med litt maling! Er så misunnelig på det bedet ditt - kjempeflott!

Camilla sa...

Så koselig at jeg er til inspirasjon, veldig hyggelig høre =)
Det er ikke mye som IKKE kan spraymales ;)

Related Posts with Thumbnails