lørdag 21. august 2010

God elg!


Noen som lurer på forbindelsen mellom overskriften og første bilde?
Det får dere lure på litt til, for først skal jeg fortelle noe morsomt:

Lokalavisa vår har hver sommer en konkurranse om hvem som har Larviks Vakreste Hage.
Hver uke besøker avisa en hage som noen har tipset dem om, og når sommeren er slutt avgjør bygartner-damen m.flere hvem som blir årets vakreste.

Og jammen ringte de meg nylig og spurte om de kunne komme hjem til MEG og lage reportasje!!

Det kunne jo vært moro, hvis det bare ikke var for at jeg hadde vært på ferie i 2 uker med naboen som snill vannehjelp, + at jeg satt på en fjelltopp (1102 m.o.h.) i Gausdal da avisen ringte.

Så som dere sikkert skjønner kunne ikke min hage vises i dagspressen denne sommeren. Men kanskje neste????

Vel, så skal jeg vise et artig bilde:


I leiligheten vi leide sto dette uvanlige TV-bordet.

 Noen som ønsker seg et slikt??  Ikke det?!!

Jeg gjentar:

God elg!

10 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hehe.

God elg, selv ☺

Synd du ikke var hjemme. Håper de ringer deg neste år og at hagen er like fin da. Moro med positive opplevelser i hverdagen.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

-Sanna- sa...

Litt av et tvbord.
Jeg synes nesten de beina var litt ekle.

sylvia sa...

hei på deg,
åå så dumt at det ikke passet i år,
hadde vært gøy det,
huff det tv bordet var litt makabert..kommer ikke inn døra her..hihihi.
ønsker deg og dine en fin søndag,
klem fra sylvia

Anonym sa...

Æsj, stakkars elg,skulle vært forbudt å tatt seg til rette og brukt dyra på denne måten. Så synd at du var borte da de ringte,kanskje det blir neste år. Du har ihvertfall en flott hage. God Søndag. :)Klems.

Lisemoren sa...

Skrekk å gru, det bordet hadde aldri kommet inn i mitt hus. Men jeg humret godt av det bildet likevel, selv om jeg synes synd på elgen. Håper ikke det er ekte.

Hagen din er praktfull, og det var synd du ikke var hjemme for der gikk de glipp av noe i Larvik. De kommer helt sikkert tilbake neste år.

Takk for skjønne ord min egen lille hage (smiler) du er nå grei.

God søndag til deg.

Klem fra Lisemoren

Anonym sa...

Så synd du ikke var hjemme.
Synes det bordet var fælt.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem fra Mio

Ruter & Hjerter sa...

åå så spennede med hagerepotasje da:) Haha det skulle vært med med min rote hage:) God uke:)

Martilie sa...

God elg -ja :)

Herlig, men må innrømme at det ikke vil komme på min ønskeliste :)

Nyt søndagskvelden..

Klem fra Tove

ELIN sa...

Så spennende at de ville ha med din hage da! Synd du ikke var hjemme, men det byr seg vel flere sjanser. Bordet var en smule spesielt ja he he. Kanskje ikke helt den romantiske stilen :) Klemmer fra Elin

Ninas Interiør sa...

Artig bord!.. Kun for spesielt interesserte, kanskje?!

Håper hagen er klar for avisa neste år, da!:)

Ha en fin kveld! Klem Nina

Related Posts with Thumbnails