mandag 2. august 2010

Sommer, sommer, sommer!

Jeg er så fornøyd med denne sommeren!


Det har ikke vært noen overdreven varme her på Østlandet, og noen er kanskje lei seg for det?


Men mannen min som jobber har ikke fått heteslag.
(Men en kald øl smaker visst godt allikevel.)


Hagen og plenen har ikke tørket, og sol og regn har avløst hverandre akkurat passe.


Potten med jordbær fortsetter å gi meg bær.
Ikke så mange og ikke så store, men duverden så deilige!


Jeg har visst endel ting framme på uteplassen ifølge besøkende, men jammen er det mulig å henge litt mer på veggene. I kveld kom denne hylla med speil opp. Den blir kanskje med inn til høsten?


Jeg har ikke helt bestemt meg for hva som skal stå i den.

Kanskje jeg skal legge en rund brikke dobbelt i bunnen?

Jeg fortsetter å kose meg ute.
Måtte denne flotte sommeren vare EVIG!!


23 kommentarer:

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, la den vare laaaangt ut i september. Vemodig å tenke på at den er så kort og at den snart er over. Neeeiii....

Takk for gode idéer til soverommet. Håper å få startet så snart som mulig. Men her i huset tar ting lang tid, så ikke forvent bilder om et par dager. Heller et par måneder... Kremt...

Klem Mona C

June J. Larsson sa...

Jeg sier meg hjertens enig i at det har vært - og ER - en fin sommer! Til tross for alt du nevnte med temperatur osv. Jeg syns det har vært helt passe jeg! :)) Folk drar jo sydover uansett, og da er det vel helt greit at det ikke er 30 varmegrader i skyggen her hjemme vel?!

Tavla di med "Sommer - La Stå" er kjempeartig!!!
Kopierer den til tavla mi jeg! :))

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Roka Design sa...

God morgen:)

For noen flotte bilder!
Nydelig rose:)

Likte veldig godt skiltet ditt som det sto "selvplukk" på:)

Ha en kjempe fin dag:)
Klem fra Kari:)

sylvia sa...

hei.
såå nydelig et innlegg,deilig med positive innlegg,nydelige bilder,å den hylla var kjempelekker,aldri sett sånne,
for min del har sommeren vært hard,pga alle værskiftingene har jeg verket endel i muskler,men jeg har hygget meg masse å,
nyter sommer,deilig nå om dagen.
ønsker deg en herlig dag,
klem fra sylvia

Anonym sa...

Så flotte sommerbilder. :)Vi har heller ikke hatt den helt "store" sommervarmen,men vi har kost oss likevel. Jeg elsker August og tiden vi har foran oss nå,høsten er nyydelig. :)Klem.

Rosor och Spetsar sa...

Underbara blombilder du visar, regndroppar på rosor är så vackert. Din nya fågelburshylla var ju jättecharmig.
Ha nu en härlig vecka
Kram
Annelie

Fru Andersen sa...

Så flotte bilder! Fornøyd med sommeren jeg også, selv om været har vært dåååårlig! (Kanskje jeg er fornøyd siden jeg har hatt fire uker med sol i USA)

TAkk for koselig hilsen inne hos meg! Takke rog bukker;-)

Tirsdagsklemmer!

Anne (Moseplassen) sa...

Jodajoda, det er fordeler med årets "sommer" vær også, men litt mer sol hadde gitt litt flere blomster, spesielt mer blomstring på rosene ;)

Anonym sa...

Nydelig innlegg og nydelige bilder.
Har du ikke tenkt på å være med i Moseplassens konkurranse med et av dine nydelige rosebilder?
Hyllen din er et funn, har aldri sett en slik før, nydelig.
Er du glad i sommerfugler (det er jeg også) er sommerfuglbusk tingen. Min er ny av året, så det er ikke så mange på den enda. Men jeg husker den mine svigerforeldre hadde, den var full av sommerfugl. Litt av et syn.
Sommerfuglene ser også ut til å stortrives på lavendel og isop (sammen med humler).
Ønsker deg en fortsatt fin torsdag.
Klem fra Mio

ninabakke sa...

Lekre bilder :)

Moa sa...

Ja visst är det en härlig sommar.. ganska lagom så där. En bur har jag oxå köpt mig i sommar, fast den står inne på en bord i vardagsrummet. Pyntad o fin.. kanske visar jag den en dag, fotade den i alla fall förut idag. Nu har regnet slutat för denna stunden så nu måste jag gå en sväng med hunden och håll tummarna för mig så jag inte blir sjöblöt.. =).. ha det gott/Moa

Lisbeth sa...

Juli måned var for varm synes jeg her i Danmark, så jeg må sige at jeg trives bedre nu med temp. omkring 20-22 grader.
Sensommeren og høsten er dejlig, den nyder jeg ligesom våren. Det er så mange smukke farver vi har i vente. Og det lengere høsten varer dess bedre klarer vi at komme igennem vinteren.
Jeg kunne ikke leve i et land der har sol og sommer hele året. Det er jeg alt for nordisk til..:-o)
Smukke roser du har og dejlige billeder..:-)

Hej fra Lisbeth

ELIN sa...

Så herlige sommerbilder du viser oss :) Nydelige roser! Krysser fingrene for at vi får en flott august måned. Ønsker deg en strålende helg! Klemmer fra Elin

Marianne sa...

Så fint at sommeren din er så bra!
Gratulere med pakke fra gavedrysset mitt, keramikkhjerter kommer i posten om du mailer meg din adresse. Håper de faller i smak : )

Vennlig hilsen Marianne
mariannep@bluezone.no

Min hobbyverden sa...

Så nydelige blomsterbilder, og tusen takk for at du blir med på min Blogcandy.
Smil fra Ane Lene

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! For noen flotte roser! Og mange koselige bilder! Likte hylla di veldig godt!!

Så moro med han som tok bilde av spisestua si, da! Hi-hi:) Godt jeg hadde klær på, jeg da!

God helg! Klem Nina

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg har en Award til deg, med utfordring. Håper du vil ta den :)
Ha en fin helg!

ps...Jeg er glad du ikke kastet noen av de gamle LPéne! Kuriositeter det vettu ;) Og jeg hadde det på samme måte som du med musikke MIN! Er oppriktig lei meg for at jeg ikke har tid til å sette meg inn i musikk som før :)
Klem Anita

Bustenellik sa...

Ja, sommeren har egentlig vært ganske bra sånn alt i alt. Selv er jeg glad for at vi ikke har hatt en drepende varme - jeg takler ikke varme!
Fine bilder du har :-) Likte spesielt godt rosa :-)

Drømmeskyen sa...

For noen utrolige lekre bilder av blomstene! Fikk lyst å spise de opp!:)
Så flott at du har hatt en fin sommer:) Skulle ønske jeg kunen si det samme, men her har det ikke vært sommer. Neste år rømmer jeg til syden!

Klem fra Hilde

Lisemoren sa...

Så vakre rosebilder du viser, aldeles nydelig. Hyllen med speil var skjønn også. Nesten for flott til å henge ute ja, men nydelig pyntet. Så flott at du er så fornøyd med sommeren, det er ikke jeg, sukk. Nå håper jeg bare på at høsten inneholder litt solskinn og varme.

Klem fra Lisemoren

Jijji sa...

Gratulerer Rosesommer!
Du har vunnet i min give away!
Om du sender meg adressen din til jijjix@hotmail.com
får du plutselig en gave i posten.

Ha en fortyllende helg!

Klem fra Jijji

Monica sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min.
Hehe, ja verden er visst ikke større enn at "oss bloggedamers veier krysses" ;) Artig at du kjente igen det huset i fra en blogg.

Må berømme deg for den flotte hagen og alle nydelige blomstene. Slik ser det ikke ut her hos meg..... Men plast blomster er vel ikke helt å forakte vel....? ;) Det dukker da opp en bukett roser eller tulipaner i ny og ne i allefall. Men nå har jeg faktisk planer om å investere i en helt ekte grønn plante med jord og det hele. Får se hvor lenge den holder ut her hjemme hos meg :)

Sommerklem fra meg på Sunnmøre :)

Sommerhusstil sa...

Sikke nogle dejlige billeder Klem Betina sommerhusstil.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails