fredag 27. august 2010

Cath Kidston - 1. og viktigste episode







Hva ville du si om en sånn kom i posten en dag??
Vel, jeg ble vel ikke VELDIG overrasket ettersom jeg etpar uker tidligere selv hadde gått inn på Cath Kidstons nettbutikk og bestilt..........
                                                                    ..
                                                                         
                                                                    --

                                                                    --
                                
                                                                    --




Som noen kanskje husker kom noen snille Englandsfarere hjem med 4 tekopper tidligere i sommer.
Men ettersom jeg ikke kunne se for meg at noen i overkommelig nær fremtid skulle ta seg en tur innom en butikk i UK og kjøpe de livsviktige asjettene for meg, så tok jeg kredittkortet i egne hender og bestilte dem på nettet.

Så nå har jeg 4 kopper og 4 asjetter. Fløtemuggemuggen og sukkerskålen på bildet under hadde det jo også vært moro å ha, men jeg trenger ikke dem, så nå er jeg fornøyd.


Og dette ble ikke så dyrt heller. Det er jo litt viktig å holde seg under grensen på kr 200,- så en slipper å fortolle, og dette gikk fint!











Tenk, dette er MITT kjøkkenbord
med dette deilige serviset!






(Men siste ord i Cath Kidston-saken er IKKE sagt!       
Fortsettelse følger.........)

5 kommentarer:

Lisemoren sa...

Nå er jeg spent på fortsettelsen(smiler)

Servicet var kjempefint.

Klem fra Lisemoren

Anonym sa...

Ååå så fint,ønsker meg dette jeg og,er misunnelig nå. :)Klems.

Marianne sa...

Dette var jo bare helt skjønt service, heldige deg:)

Martilie sa...

Skikkelig glad-servise. Nyyyydelig!
Så kos å dekke bordet for en kopp te nå!

Ønsker deg en flott helg!

Klem

Anonym sa...

Skikkelig søtt synes jeg :) Synd at vi ikke kan handle for mer enn 200 kr. Synes det er merkelig at ikke denne grensen kan heves litt, men staten er grisk :(

Related Posts with Thumbnails