søndag 12. august 2012

Kolonihage - del 3

Så er vi i kolonihagen igjen.


Vi fikk komme innenfor porten og se en hage på nært hold her, som du kanskje ser.


Det ble helt annerledes å se hagen fra denne siden. Dette er hva hageeierne ser når de sitter og tar en hvil. Bildene blir litt større når du klikker på dem.


Ikke noe å si på denne lavendelen, nei! Høy og flott. Og sammen med de rosa rosene er det veldig fint.




Er det jordskokk jeg ser her ved veggen?:


Det var en opplevelse å få se hagen innenfra, og jeg kunne nok fint spasert rundt der en time eller to og sett på alle detaljene. Selv om det er fint med bilder, så er det noe annet å se en hage i virkeligheten.



Takk for titten!!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fint! Så hyggelig at dere fikk se litt fra andre siden også, det var flott.

Takk for titten. Veldig moro å se og lese hva du syntes og opplevde. Det er flott der oppe da, jeg tror jeg skal få tatt meg en tur til dit nå før høsten setter inn ordentlig her.
Det er absolutt verdt et besøk ja :)

Ha en fin kveld!!

Ingrid Tunheim sa...

Nydelig og tusen takk for at du tar oss med!

Related Posts with Thumbnails