lørdag 18. august 2012

Kolonihagen - Del 4 - Inne i hyttene

Jeg har besøkt kolonihagen 4 ganger i sommer, og en dag var jeg heldig å komme i snakk med to damer som begge viste meg hyttene sine. Gjett om jeg var fornøyd!


Noen har virkelig sansen for detaljer, og har gjort det superhyggelig rundt seg. Hun som viste meg denne hytta har funnet ting på loppemarked, og her er det sikkert også noen gamle familieskatter. Jeg kunne egentlig tenkt meg å sitte her inne på pinnestolen og kikke meg rundt en halvtimes tid, men jeg får gjøre som dere; klikke på bildene og prøve å se alle detaljene herfra......






En av de andre damene har splitter ny hytte, og utenfra ser den jo fantastisk ut:





Og innvendig er det superstilig! Her er det helt annerledes enn i den første hytten jeg viste dere. Her er alt moderne og nytt.


Hytta er ett stort rom med sovesofa i den ene enden, og kjøkkenbenk i den andre. Her kommer det flere bilder jeg knipset:








Og pelargoniaer i vinduet, selvsagt.


Her foregår håndvasken. Se; hun har til og med en lekker, hvit vannkanne!:


Og her er boden hennes. Ganske så koselig her også, ikke sant?











Disse to hyttene er som dere så totalt forskjellige. Men sannsynligvis er dere enige med meg: De er utrolig koselige begge to! For meg var det en opplevelse å få se dem.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig!!!
Si meg , var det sengeplasser i de hyttene du var innom? jeg vil tro at flere bor der og sover der på sommeren. Utrolig sjarmerende, ser nesten ut som store jenters dukkehus ;) hahaha :)
Skulle gjerne hatt en sånn jeg!!
Og masse herlige grønnsaker!

Så forresten reprise i dag morges av Grønn Glede på svensk tv, da var de i kolonihagen. Snakket om roser. Fantastisk :)

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Åå..dette var virkelig idyllisk :) Så utrolig koselige hytter :)

Og så masse lekre detaljer :)

Moro å se hvor forskjellig stil de to hytte hadde :) Og begge var utrolig fine :)

Ha ei fin ny sommeruke, fine deg :)
Klemmer Lisa :)

MissMette sa...

Å, kjempekoselig ღ og så kjekt å få se... Elsker disse herlige små husene og hagene, sååååå fint og sjarmerende ღ Takk for at du deler... Ønsker deg en fin, fin kveld videre. Klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails