mandag 15. april 2013

Antibes april 2013 - Del 2

Så fortsetter vi med bildene fra ferien i Antibes. 
Og her er en av de koselige gatene i gamlebyen:


Gamlebyen i Antibes er fin, men stranden i nabobyen Juan les Pins er finere enn i Antibes. Derfor dro vi dit på de fineste dagene for å bare nyte dagen, solen og bølgene.


Maten er ikke så mye å skryte av. Det vet vi fra før. Men da jeg bestilte kalvefilet med potetmos trodde jeg vel at jeg fikk litt salat eller noe ved siden av. Godt, men kjedelig.


Koselig restaurant hele nede i strandkanten. Flere enn oss koser seg i solen.



Jeg skulle gjerne badet litt, men var klar over at vannet er for kaldt på denne tiden.


Derfor kom jeg ikke lenger enn denne dama; dyppet bare tærne litt:


Det er litt færre folk på stranden i Antibes. Ser dere den lille bussen? Det er buss nr 14 som går rundt i byen hver halvtime. 1 Euro, og så kan du sitte på hele runden. Kjekt for å komme til jernbanen, sentrum, minitoget, osv.


Og så kommer et stemningsbilde. Dette er soloppgangen. Vi kunne ligge i sengen og se solen stå opp. Vel, vi KUNNE, sier jeg. Vi sovnet igjen, det er sannheten.





Fortsettelse følger....



Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails