onsdag 1. september 2010

Ikke gå glipp av den: TOY STORY 3

Toy Story 3 i 3D!

1) Har dere sett den???
2) Har dere barn som har "dratt" dere med på denne supre filmen?
3) Har dere for små barn, så dere ikke har vurdert denne i det hele tatt?
4) Er dere for gamle, så dere ikke gidder å gå på barnefilm?

Hvis dere kan svare JA på de de to første spørsmålene, så LUCKY YOU!!

Men hvis dere svarer JA på de to siste spørsmålene, så huff og huff!

Toy Story 3 er bare rett og slett FANTASTISK!!

Ta med en pussefille til 3D-brillene (- de kan være litt flekkete etter barne-godteri-hender), og sett deg godt til rette i filmsalen og kos deg med en utsøkt humor, fantastisk kvalitet på filmen, rå scener, rørende scener.
Ja, ta med et lommetørkle også. Det vil garantert trille en liten tåre på ditt kinn!

God fornøyelse!!

4 kommentarer:

Roka Design sa...

Takk for tipset:)
Jeg er heldig jeg da osm har 2 barn i rette alder:)
En fin dag til deg:)
Klem fra Kari:)

Bustenellik sa...

Vi har ingen barn, men til og med Bustemannen har gått med på å se denne. Jeg har et "gavekort" på kino fra ham tilgode, og det skal brukes på TOy Story 3 :D

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, du vant. Grattis.

Jeg har ikke sett denne eller de foregående filmene heller. Men jeg tror jentene har. Men kinotips er velkomne her.

Leste innlegget under her. Tenk å snyte seg i CK. Det er nesten som å banne i kjærka. Men heldigvis fikk du reddet de. Men det var en morsom historie.

Jeg fikk et bilde fra bloggen min i avisa. De skriver om blogging og brukte meg som eksempel. Men kun i avisa Fredrikstad Blad, ikke på nett. Men moro var det lell...

Klem Mona C

ELIN sa...

Har dessverre ikke sett filmen...ennå :) Lo godt av innlegget med papirlommetørklene under her, smiler ennå faktisk he he. Ha en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

Related Posts with Thumbnails