fredag 10. juni 2011

Nok kaffe???

Hva tror dere???
Har jeg kjøpt inn nok kaffe for sommeren???




Ja, dette var hva jeg kom hjem med fra PRIX.
40 % rabatt på den deilige kaffen vi bruker mye av.

I mitt unge (?) liv har jeg rukket å være innkjøper for jobb, foreninger, dugnader, musikkarrangementer og julemesser. Og alltid har det vært 12 poser kaffe i en kartong.
Men nå?? Uuuppps. 20 poser!


Så i stedet for å komme hjem med 36 poser kaffe for sommersesongen, så kom jeg altså hjem med 60 poser! Over tusen kroner ville kassadamen ha. Når en handler for over 1000,-, så får en en sjokoladeplate i butikken vår. Jeg har aldri handlet for å mye, for vi er jo bare to personer.
Men idag fikk jeg jammen med meg sjokolade jeg også. Passer jo fint til kaffen.....

8 kommentarer:

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Bedre med for mye enn for lite! Og kaffe kan man IKKE risikere å gå tom for, spør du meg! :D

Moccamamma sa...

Det kommer an på hvor mange kaffegjester du skal ha i sommer ;) Men, jeg tror du skal komme deg gjennom sommeren på det der :) I og for seg litt merkelig at ingen har gjort kampsak av å endre Coop-logoen på kaffeposene, tatt i betraktning at Egner-viser er omdiskutert.......

God kaffekos - hele sommeren til ende :)

Klem fra Moccamamma :)

Unknown sa...

Kaffe får man ikke nok av og siden det fort kan dumpe innom en gjest eller to så gjelder det å ha nok av både det og lakris;-D

Klem fra Grete

Anonym sa...

ho ho ja det burde vel iallfall holde med kaffe til ferien..
God pinse til deg:-)

Frihet sa...

He he greit å ikke gå tom ;)

liven sa...

Heisann
skulle tro du hadde nok kaffe i hus for sommeren da!!
Og så koselig at man får en sjokolade med på kjøpet da....
Handler for over tusen hvaer uke jeg...men får ingen sjoklade :(

ha en fin pinse :o)

Bustenellik sa...

Da er det bare å trakte i vei da :-)

Monica sa...

Det spørs, kommer jo an på hvor mange som kommer innom i sommer :) Kan jo være mange som tar dette innlegget som en invitasjon! Haha, heldig du var som fikk sjokolade da, kos deg med den og kaffen :)

Related Posts with Thumbnails