søndag 9. januar 2011

Hole in One

Nå sitter jeg inne i den gode varme stuen og titter ut på vinden og regndråpene utenfor....




Det er deilig å kose seg med et glass rødvin, tente lys, litt musikk og en god bok.


ELLER en kan en leke seg litt med det en finner på internett.
Idag er temaet GOLF!!




Jeg har aldri spilt golf, og kjenner ikke mange som driver med det heller.
Så hvordan ER egentlig golf-folk, da??



Oj, har de HUMOR!?!













Det må jeg si!
Runden på jakt etter morsomme golf-bilder på Google resulterte i alle disse bildene.
Hurra for morsomme golfere!!


(Og beklager; fikk ikke med meg hvor/hvem alle disse bildene kom fra. Skal skjerpe meg!)


 
Og i virkeligheten ser jeg ikke ut som Marilyn Monroe, har ikke lest annet enn deres blogger idag, og har ikke slappet av i sofaen heller.
I virkeligheten har jeg tatt ned julegardinene, strøket og hengt opp de vanlige kjøkkengardinene med rosa roser på, strøket noen duker, laget middag til svigermor og min kjære, - som var flink og dro på trening idag.
I virkeligheten ble det ingen rødvin heller, men kaffe og dessert mens svigermor fortalte om sin tid som tjenestejente i 30-åra.
I virkeligheten har jeg bakt fire brød, lest noen blogger til, og laget dette innlegget.
Ikke en dårlig dag, det?!?
Virkelig ikke :-)

12 kommentarer:

Monica sa...

Haha, takk for at du delte disse skiltene! :)
Synes du har vært riktig så produktiv i dag, også på en søndag til og med! :)
Håper du får en fin ny uke :) klem fra Monica

-Sanna- sa...

Bevares... har du mark i rompa ?
Eller bare arbeidslyst.
Hva har jeg gjort i dag, tro ?
Jo, jeg sto opp sjøl. Greide meg fint på badet helt aleine. Etter frokosten, som jeg faktisk og med megen møye lagde til gubben og meg, tasset jeg ned på arbeidsrommet. Og her har jeg sittet siden. Har ikke vært på tur engang, for da hadde jeg bare brukket beinet, en arm eller to og fått hjernerystelse. Foressten... jeg har vært oppe og spist middag, som tjenestejenta (eller -gubben om du vil) hadde laget. Men nå sitter jeg her igjen!
Guddbai....

Shy sa...

Ein ganske vanleg husmordag med ein dæsj glam :)

Blomsterpiken sa...

Du er jo en superhusmor (og kanskje en liten svigermorpsykolog?)

Ha en fin kveld, Marilyn!

Anonym sa...

Hmmmm... Mer enn jeg har gjort !
Jeg fikk tilogmed kaffe på sengen av tolvåringen før hun gikk og lagde seg frokost selv !
Men jeg har laget middag og jeg har kjørt tolvåringen og hennes venninne på kino og da går det noen timer , sånn som vi bor...
Ja , og så var det denne boken , da...
Fulladet....nei , egentlig ikke ;)
Men det var deilig å sitte her og humre til bilder og tekst som du har i innlegget ditt.

Ha en fortsatt fin kveld :)

Mona Christin sa...

Hei.

Og jeg som trodde du hadde fått besøk i sofaen. Hehe.

Ikke rart det er mange golfere når det er så mange artige skilt ute på greenen.

Klem Mona C

Anonym sa...

Hei :). Ikke noen dårlig dag, nei,, den virkelige. Ikke den andre heller, hehe :). Flotte bilder du har funnet fra golf-verden. Den er ukjent for meg også, så det var ett nyttig innsyn - dem har humor :).Innom her for første gang, og jeg slenger meg på som følger :)
Klem

No.15 sa...

Hehe,artig :-D ha en flott ukestart.

liven sa...

Hihi...disse var fine!!
høres ut som du hadde en effektiv søndag....flinka!!

Ønsker deg en fin ny uke :o)

Moccamamma sa...

Takk for koselige kommentarer :)

Jeg skal vel ikke påberope meg å ha spilt golf, men jeg tok grønt kort en gang på 90-tallet, og har gått noen runder på såkalte public courts på ferieturer i Australia og Scotland. Det er egentlig ganske morsomt, og en konsentrasjonssport ispedd masse gåing med en veske med køller :)

Her starter uka friskt med nettleksjoner, og et nyttårsforsett om å gjøre litt husarbeid hver dag :)

Moccamamma

Cathrines Kreative Hjørne sa...

He, he, her var det mye å få seg en god latter av, og mye å lære for en ikke-golfer! Jeg tror jeg holder meg til turer i skog og mark, for å gjøre det litt enklere! Og godt å høre at du har fått ned julegardinene, og har litt sving på hverdagen din! så fortsett og kose deg med hverdagslige ting, og la golfplanene ligge, du!

Klem Cathrine :-)

PS. Jeg bruker gammelt redigeringsprogram, og ser ikke selv at det er noe galt med bildene hos meg i dag. Ikke bygårdsmannen heller. Så hva med å skifte til lesebriller?!!!

Tino sa...

Hehe, godt å komme innom her og få seg en god latter.
Må si du har var effektiv og flink i går.
Ha en fin kveld!

Related Posts with Thumbnails