fredag 24. desember 2010

Julaften 2010

Nå har julefreden senket seg i stua vår. Alt er klar til en avslappende kveld med god mat, mange pakker og fred og ro med Sølvguttene og tente lys.

Både igår kveld og idag har det vært venner innom på korte besøk for å ønske "God Jul", og julaftens lunsjen idag ble inntatt hos gode naboer. Nå skal ribba i ovnen og potetene skrelles. Snart blir det deilig duft i huset!

Her er noen bilder fra vår julepyntede stue:



Her er noen av de fineste julekorta hengt opp på den nye tavla vår over sofaen.

Og her er en julerose......





Og denne herren står på gulvet og vokter på julens akevitt:



Vi har jo hatt en "omvendt" kalender på veggen i år. Den er blitt fylt opp med små julete ting hver dag, og nå er den full og koselig. Ikke tom og slunken som alle andre pakkekalendere rundt om i de tusen hjem.



Og til slutt skal jeg vise årets juletre.
Ikke så mye å skryte av, men det var billig!!!
Edelgran er et must. Orker ikke flere barnåler som forfølger meg i 9 måneder etter at treet er kastet ut. Men var nok litt FOR gjerrig i år, for min manns datter kom innom og lurte på hvor RESTEN av treet var.....
Heldig for henne at julegaven hennes allerede var innkjøpt!


Ha en fin kveld!

***************************






3 kommentarer:

-Sanna- sa...

God jul i stua.
Her putrer pinnekjøttet og moltekremen er klar.
Alle andre har dusja og er pyntet til trengsel.
Nå er det bare kaldt vann igjen til meg, så jeg bare tar på ny deo og slenger på meg noen gamle filler !

Juleklem fra meg....

Lisbeth sa...

Jeg ønsker dig og dine en dejlig juleaften.

Kærlig hilsen Lisbeth

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 sa...

Zdrowych i wesołych świąt !!!!!
Z zasypanej krainy uśmiechu życzy Dorota.

Related Posts with Thumbnails