tirsdag 21. desember 2010

Gå ikke glipp av......

.....vår nye voksduk!!



Ettersom vi har fått oss nye spisestuemøbler i år, så følte vi et større behov enn før for å beskytte bordplaten da julekortene skulle skrives og pakkene pakkes inn.

Jeg har forstått det sånn at voksduker er dyre, så jeg rasket med meg en på et loppemarked i høst. Den var litt falmet, men hel og hadde passe størrelse. At den bare kostet en femmer passet også greit.

Det var riktignok EN ting jeg ikke var helt fornøyd med, og akkurat det ble et problem for meg nå da julen nærmet seg. Den var nemlig.......

.
.
.
.
.
.




**********
GUL
**********

Jeg prøvde å si til meg selv at den var GULL-farget, men det gikk ikke.

Derfor måtte jeg bite i det sure eplet og dra ut i verden og kjøpe meg en ny:








Lekker, ikke sant? Og den kostet faktisk bare kr 119,- pr meter.
Den har jo ikke akkurat julemotiver, men passer greit nå allikevel. Og så kan jeg jo bruke den andre ganger hvis det skal drives med noen hobbyprosjekt i stua.

Ja, nå har dere altså vært så heldige å få se den nye voksduken min.
Var det ikke spennende!!??!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo , tenk. Kjempekoselig , var det !
Har aldri sett noe lignende.
SÅ mange fine motiver.
Jeg hadde antakelig scanna dem og laget strykemerker ;)
Kos deg videre mot jul.
Klem fra Ingunn....som har en tolvåring(fosterdatter) som spyr og en voksen datter med familie som er LIVREDDE for å bli smitta . Og de skal feire jul med oss.....Kanskje jeg må gi beskjed til yngste datter som skal komme fra Bergen ? Og kjenner jeg etter , så er jeg litt kvalm selv.... Hjelp ;)

Tee of Vinnord Cottage sa...

Er julelysene for store? Nei og nei... jeg ha fått mine lys av mamma. Hun fant de på loppis for 5kr... kanskje det er en ide?

Related Posts with Thumbnails