søndag 18. desember 2011

Gutta i karmen - 18


- Men fader! Å ære for en rosemala Monolitt dem har fått i hus nå'a!?


- Ja, det lurte jeg på au. Men så kom jeg på atte dem har feira 50-årsdan te Husomborher mens vi har vært borte. Å truru ikke atte hu fikk en forsinka jøbberstapresang i hælja da dem var i førjulsselskap! Nå harho feira i flere månær.


- Åååå, jeg bare elsker Green Gate! Og se så lekker koppen er inni!! Herlig.......




(For de som ikke vet hva de skal kjøpe til noen i julegave; dette er tingen!! Til å bli glad av!)

3 kommentarer:

sylvia sa...

heisan,
så koselig da,
ja å feire litt ennu, skal si du er blitt feiret i mange mnd,
kjempefin gave, nydelig med koppene ,
ønsker deg en nydelig 4 søndag i advent,
stor varm klem fra sylvia

Shy sa...

Grattis med enda fleire fine gåver!!

Monica sa...

Oi så fin den var! :) Jeg har en slik lyseblå, men den har bare blitt brukt til pynt :P
Takk for tipset om å finne på navn og titler til gjestene. Kanskje jeg må gjøre det på julaften hjemme. Vi er nemlig bare tre, jeg og foreldrene mine. Vi har faste plasser, har vært de samme faste plassene hele mitt liv i hvertfall. Men bordkort det skal vi ha! :)
God ny uke, gleder meg til å følge innspurten til Gutta i karmen :) Klem fra Monica (som ikke har funnet poteten din enda)

Related Posts with Thumbnails