lørdag 3. desember 2011

Gutta i karmen - 3









-Jeg syns det har blitt så fint her på kjøkkenet siden ifjol. Og jeg trur Husomborher har gjort noe spesielt akkurat nå som det snart er jul.

- Ja men fader, haru sett atte hu har hengt opp gardiner INNI skapa! 




- Jeg syns det er koselig, jeg. 






- Men fader, harru blitt interiørkonsulent nå, din nisse. Hvem trur du atte du er? Halvor Bakke?


 - Snufs.....


- Ja ja ja ja, det ER litt fint. Og jeg trudde ikke Husomborher hadde klart å få dem færi SÅ tidlig i advent, nei! Det må være ett av "Julens undere".....





6 kommentarer:

-Sanna- sa...

Juhu......
Jeg synes også at Husombor"der" har vært veldig flink og smart.
Nusselig ble det! Nå har ikke jeg skap med vindu, men en gang får jeg det sikkert og da skal jeg adoptere den idéen der!
Go' helg til deg.
Vi skal kjøre noen lass på bosstippen og jeg har klart å lure no' dritt oppi sekker, - sånt som gubben har spart på, men ikke vet at han har!

Anonym sa...

så koselig :) Jeg likte den snora med hjerter og datoer, den var morsom!!!!!!

hihi morsom tekst ;)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Synes nissebubbene har litt liten tiltro til husomborder, altså!! Koselig med julegardiner og hjerter, og for en super nedtellingskalender, da! :D

Monica sa...

Ååå, så koselig at Gutta i karmen er på plass :) Du må hilse dem og si at de har vært savnet hele året :)
Er enig med dem, du har vært veldig flink med gardinene :)
God lørdag! Klemklem

Connie sa...

Lekkert.
og så smart og stilig med gardiner inni skapet.

Ha en fin adventstid.
Klem Connie

Camilla sa...

Så koselig det var med rødrutete gardiner og bær-hjerter, helt nydelig!

Håper adventstiden er fin.
Klemmer fra meg.

Related Posts with Thumbnails