mandag 5. desember 2011

Gutta i karmen - 5


- Har'em brannteppe her i huset?

- Ja, det hænger fint å rødt på væggen. Men dem har aldri brukt det.

- Det trur jeg bare er et tidsspørsmål!

- Hæ? Brenner det noe sted? Åja, skjønner å du mener. Det er noe brente mandler på gang bortpå åmmen. Får håpe hu føller med orntlig nå. Åffer må Husomborher lage alt sjøl! Falie greier.


- PUH! Hu fikk dem ut på bakepapirer med livet i behold.
- Ja, men det spørs om ikke tannlegen demmes får julegratiale i år. Det derre kan jo ikke værra bra for tenna?!

- Hei, Gutter! Se på den søte C'en! C for CHRISTMAS, spør du meg!



- C for Christmas, du lissom! C for CØL og CUKKERKLISS, spør du meg!


- Åååå! Det ser deilig ut. Appelsinkonfekt heter det visst. Jeg bare MÅ ha en smak, altså!


-Jøss, det blei jo bra. Det hadde jeg faderimeg aldri trudd!! Men noe skikkelig griseri ere visst å lagæ julegodteri.





- Jeg lurer på noe. Det er nesten 3 uker til jul. Kommer det til å værra noe igjen den 24. desember? 


3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Herlige refleksjoner på morgenkvisten......

Elisabeth sa...

Haha, jeg kan med stor sikkerhet si at det ikke kommer til å holde i 3 uker. Det ser det altfor godt ut til :)) Men disse appelsinsjokoladene, kanskje det kommer en oppskrift en annen dag ? ;)

Bondekona sa...

Herlige karer.

Og konfekt!...
Mmmm, godt at det er noe jeg ikke har laget ennå..
:)

Related Posts with Thumbnails