lørdag 6. november 2010

Gammelt scrap


I år får jeg bare ikke roet meg ved scrappebordet mitt. Det er liksom alltid noe annet som skal gjøres.  Eller så er jeg trøtt og slapper heller litt av med blogging. Må jo ikke gå glipp av noe!!




Men når jeg ser noen av dere, f.eks. Sanna som produserer det ene fine kortet etter hverandre, så blir jeg jo litt sugen å på lage litt selv også. Skal nok få til noe snart.



Har jeg ikke noe gammelt her på PC'en jeg kan vise fram, da tro? Tok jeg ikke noen bilder for etpar år siden da jeg klarte å produsere noen som rakk fram til jul?

Før tok jeg bilder for å ha til eget bruk, så jeg skulle huske ting jeg har laget så jeg kanskje kan lage maken senere. (Skjer aldri; finner liksom opp kruttet hver gang. Ikke rart jeg er en supertreg kortlager!)

Men å ta bilder som er bra nok for bloggen har jeg blitt ganske flink til med digitalkameraet mitt, men FØR bare tok jeg bilder jeg skulle se på selv. Knipset i full fart, halvdårlig lys, dårlig zoom.

Men fant noen få som var sånogenlunde i fokus, så her kommer de:


Dette er som dere ser et "brev" brettet i 3.
Her er det sammenbrettet:
(Beklager bildekvaliteten, som sagt...)



Denne julemusemoren sier at Julen er her, hvis mottakerne ikke skulle være klar over det ved de tider det dalte ned i postkassen deres....

(Hvorfor har egentlig musen vinger? Er det en av dem jeg tok i fella samme høst?? Jeg får kanskje prøve å få avklart dette med Märthe L.)


Det er da litt koselig inni?

Her kommer en ny ufokusert utside, men en OK innside. Nissen på forsiden er klippet ut av et sånt ark som en kan sitte i evigheter og fikle med. (Skjønner ikke de som har tålmodighet til danske papirklipp.)




Det var moro å mimre litt og se på disse gamle kortene. Har ikke blitt så mye flinkere, men koser meg veldig med å prøve og feile. Har en flink og snill scrappenabo som har hjulpet meg mye.

Lørdagshilsen fra RoseSommer



7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Du må sette igang.
De var jo kjempefine disse kortene dine.
Om ikke annet så får du lage et julekort og sende til meg !!

Mimmi sa...

Åhhh...
De kortene var jo bare sååå fine!!!
Jeg er litt på det "klistremerke-stadiet ennå jeg da - men nå har jeg kjøpt endel stempler og slikt for å prøve om dette er noe for meg - men jeg har ikke sagt noe om det ennå..hehe... litt liten tro på meg selv når det gjelder nye ting å prøve:)
Du MÅ bare fortsette, for du kan dette godt!

Nattaklem fra Grobu-Mimmi:)))

Monica sa...

sååå fne kort du lager, synes musen var supersøt med vinger, men hvorfor ja? hihi du skal se det er den du fanget ja;) Ønsker deg en fin søndag. klem Monica

Jijji sa...

Så fine kort du har laget!
Lykke til med ny kortproduksjon; du får nok plutselig "ånden over deg";)
Ha en nydelig søndag!

Klem fra Jijji

himlaverket sa...

Så underbar inspiration du bjuder på...
kram ullamaria

Unknown sa...

Nydelige kort og de hadde nok kommet frem som en del av julepynten hos meg;-D
Kattebildet er nydelig og vi hadde en voksen en som nesten prøvde seg på en slik positur på pc'n til tenåringen her om dagen. Det begynte med at han la hodet på hånden hennes og etter hvert så han seg lei på å ikke få hele hennes oppmerksomhet og la seg over hele tastaturet ;-D

Ha en fortreffelig dag!

Klem fra Grete

Anonym sa...

Du lager jo helt nydelige kort.
Hvis ikke du blir inspirert av å
se på dem selv så er jeg sikker på
at du har inspirert noen andre,
inkludert meg ;)
Englemusa var jo kjempesøt <3

Klem fra Ingunn :)

Related Posts with Thumbnails