mandag 1. november 2010

RoseSommer kaller: ODKN2.......ODKN2



Nå har jeg trukket den lille, eksklusive Giveawayen min!


Jeg rakk å få hjelp av "sekretæren" i stresslessen før Dagsrevyen tok all oppmerksomhet!

Som sagt var det bare følgerne mine som fikk sjansen til å vinne, og jeg var spent jeg også. Noen av signaturene som poppet opp ved rutene under FØLGERE er helt ukjente for meg. Mange av mine følgere legger jo igjen kommentarer stadig vekk og er blitt "gamle kjente".

Og hvem var det vi trakk ut av bunken, da tro?

Vinneren er: ODKN2



Nå er jeg spent på hvem du er, da ODKN2. Hvis du er en kaldpinn som synes høsten begynner å bli kjølig, så setter du forhåpentligvis pris på min lille varmende gave.
Send meg en email på adressen som står øverst til høyre i bloggen min, så sender jeg deg de røde sokkene.


Dette var moro. Jeg skal legge ut noe for salg snart også, så følg med!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren.
Ønsker deg en fin mandagskveld.
Klem

Berit sa...

Gratulerer til vinneren:)

Jenny sa...

Grattis till vinnaren!
Ha en fortsatt trevlig vecka:)

Klem Jenny

Related Posts with Thumbnails