fredag 5. november 2010

Ny trekning!


Husker dere at jeg trakk en heldig vinner av min følger-giveaway?

Vel, det ble ikke helt som jeg hadde tenkt meg.


Vinneren var en person (?) eller noe som kalte seg ODKN2. Men hvem DET var fant jeg ikke ut. Ikke noe bilde, ingen blogg, ingen emailadress. Nå er det jo så mye snakk om overvåkning. Er det noen der ute som ikke vil avsløre sin identitet, men følger nøye med på hva jeg skriver?



Kanskje det er amerikanerne som lurer på hva i all verden jeg driver med her inne på bloggen?


Er det de litt tvilsomme historiene jeg forteller som har fått noen til å synes at det er best å holde et øye med meg? Jeg kan jo ikke tro at det er PST som følger meg?



Nei, dette var et mysterium.



I virkeligheten tar jeg ikke dette så tungt. Sånt skjer. Men jeg har da funnet noen morsomme bilder??!  :-)

Vel, jeg trakk omigjen jeg, og DA ble det en virkelig verdig vinner: MARTILIE

Martilie har lagt igjen mange, mange koselige kommentarer hos meg, så det skal bli moro å sende sokker til deg, Martilie. Sjekk bloggen hennes; hun har en ny sort kjole som bare skriker etter etpar røde sokker!


Ha en fortsatt fin fredagskveld, alle sammen.


10 kommentarer:

Siljes Hobbyrom sa...

Hehe, mystisk ;))

Og gratulerer til Tove :))

Ha ei super helg!
Klem

Anonym sa...

Enig, dette hørtes mystisk ut.
Bildene dine får jeg dessverre ikke frem.
Men Gratulerer så mye til Tove.
Ønsker deg en nydelig helg.
Klem Mio

Anonym sa...

Herlige bilder, måtte jo tilbake for å se bildene. Du har alltid så stilige bilder som "går hånd i hånd" med det du skriver.
Klem Mio

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så flott at du blei fornøyd med hylla. Den passet jo rett inn hos deg. Ha en fin helg:)

silje-sin sa...

Hei! Hmmm, dette hørtes mystisk ut!:)

Jeg oppdaget ved en tilfeldighet i går at jeg hadde 71 kommentarer på et 2 år gammelt innlegg, og visste selv at det ikke stemte, så jeg kikket på det, og der var det masse tegn og rare ord, virket som noen hadde hatt en "samtale". Sikkert bare noe tull, men jeg liker det ikke! Kjempefine stuebilder i innlegget under! Og nok en gang TUSEN TAKK for gode ord du skriver hos meg, det varmer virkelig!

Ha en flott helg! Stor klem fra Silje.

Mona Christin sa...

Hei.

Litt skremmende at en ikke har kontroll på alt, men det er kanskje greit også.

At du måtte ha omtrekking ble jo fint for Martilie. Grattis. Jeg hadde gjort det samme selv.

Ha en fin helg.

Klem Mona C

Mimmi sa...

Huff...

Nå deler vi visst samme problem..uæh..
Den "mystiske" fremmede odkn2 er følger hos meg (uten bilde). Jeg trykket på "bilde" og kom til en liste over blogger denne personen følger, og øverst sto det - etter et bilde av en konvolutt - "kontakt meg" - Jeg tror kanskje det er en fra facebook. Har ihvertfall registrert seg ett eller annet sted.

Ville bare si fra - nattaklem fra Grobu-Mimmi:)))

Martilie sa...

Hei hei -så koselig!!!!
Med tøflene og kjolen er juleantrekket klart :o)
Ingen høye hæler i år, men varme tær...

TUUUUSEN TAKK!

Jeg sender deg en mail med adresse :)

Nattaklem fra Tove

Bustenellik sa...

En følger som rett og slett ikke bryr seg? Kjipt for vedkommende, men veeeeldig godt for Martilie :-) Og hun har jo en super blogg!
God helg :-)

Lisemoren sa...

Huff ja sånn kan det gå. Det er sikkert bare en følger som ikke er så ofte innom. Hun har nok ikke sett innlegget ditt. Bra for den nye vinneren sier nå jeg.

Stuen din er kjempefin, masse flotte detaljer. Jeg har ikke kapasitet til å rydde, shine og fikse min akkurat nå, men til jul tenker jeg at den skal få vise seg frem litt :)

Klem fra Lisemoren

Related Posts with Thumbnails