mandag 1. november 2010

Lauk og lefse


Mens dere mer eller sannsynligvis mindre har feiret Halloween i helgen har jeg vært i Valdres og spist rakfisk!
Herlig!
Flere bilder følger senere.

Nå skal dagen tilbringes på et loft for å rydde i lopper som Brunlanes Historielag har fått inn til et kommende loppemarked, men i kveld skal jeg roe meg ned med trekning av min lille sokke-giveaway. (Trykk HER for å lese mer om Giveaway'en ......)

Jeg har fått noen nye følgere også de siste dagene, og velkommen til dere!! Kjempekoselig.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Bustenellik sa...

Her har det ikke vært halloweenfeiring. Men, helgen har vært fin likevel :-) Lykke til med loppeleting :-)
Mandagsklem

Noatunfrua sa...

Hmm.. Jeg er ikke så sikker på at rakfisk er noe for meg, altså.. Men nå har jeg ikke smakt det, så jeg skal ikke være alt for bastant ;)

Lykke til med lopperydding!
klem!

Related Posts with Thumbnails