fredag 29. oktober 2010

Jeg har sett lyset!



Som dere ser har jeg sett lyset, - om enn litt ufokusert.


Jeg fikk et tips om at Nille har lys som brenner i 7-8 timer, og de ser altså slik ut.
Vanlige telys som brenner i 6 timer istedet for 4 var jo en flott oppfinnelse synes jeg, men disse er jo enda bedre!  Nå som det er så mørkt kan en jo egentlig ha stearinlys tent hele dagen. Det at de er i gjennomsiktig plast gir også et bedre lys enn telys i metallformer, etter min mening. Lysene koster 89,- for 50 stykker.

Elin minnet meg på at vi skal stille klokka tilbake en time natt til søndag, og da kan vi jo sitte lenge oppe og kose oss med tente lys ekstra lenge. Herlig!

(Og kanskje min venninne kan få synkronisert sine klokker da? Se innlegget under.....)


God helg!


10 kommentarer:

Noatunfrua sa...

Dette liker jeg! Må definitivt til Nille for å handle noen lys :D

Ha en nydelig helg!
Klem!

Noatunfrua sa...

fin duk forresten! Det glemte jeg visst å si...

Anonym sa...

Nydelig broderi,flink du er. :)
Koselig med lys da,perfekt års-
tid for det nå.
Klem Mette.

Anonym sa...

Tror jeg må en tur på Nille.
Nydelig broderi i flotte farger.
Ønsker deg en fin helg.
Klem Mio

Lisemoren sa...

Dette var et -løp og kjøp- tips som jeg skal benytte meg av. Her går nemlig lysene unna i mørkenatten, for jeg er et nattmenneske.

Likte godt knekkebrødoppskriften også jeg. Den skal jeg prøve både her hjemme og på jobben.

Takk for tips og god helg

Klem fra Lisemoren

ninabakke sa...

Nydelig :)

-Sanna- sa...

Filler'n ! Jeg var jo på Nille i går.
Så den pakken med lys, tror jeg, men gikk bare forbi uten mål og mening !
Gubben satt nemlig utenfor og ventet i bilen.
Han hadde dånt om jeg hadde dratt han med inn på Nille.......

sylvia sa...

hei.
så kjekt dette var da, kan absolutt like lys som brenner lenge,
ha en riktig god helg.
klem fra sylvia

Unknown sa...

Takker for tipset, det er helt klart at dette blir nye favorittlys her også;-D Lys som brenner fra 18-24 er jo bare perfekt!!
Det skal bli godt å skru tilbake klokka nå for jeg savner lysere morgener som det B-mennesket jeg er;)

Klem fra Grete

Bustenellik sa...

Det er koselig å brenne lys inne i mørketiden :-)

Her går endelig klokka på arbeidsrommet riktig igjen, etter å ha gått en time feil siden i våres, hihi.

Related Posts with Thumbnails