fredag 8. oktober 2010

Når ulykken er ute.......

........  er det best å være inne!

Her kommer noen bilder jeg har knipset inne på kjøkkenet vårt.


Det er så moro å pynte i kjøkkenvinduet nå som det er hvitmalt!
Panellakk på trehvitt ble endelig historie. Om jeg skal male kjøkkenbord-platen har jeg ikke helt bestemt meg for ennå.


Og erteblomstene bare leverer og leverer! Jeg har noen av dem i potter og noen står i skyggen. Men blomster gjør de! Tøffe, trofaste hardhauser.


Dette fatet er faktisk en gammel paiform fra loppemarked. Jeg ser det selges slike i sink nå, men min er altså smårusten, brukt og gammel. Green Gate-tingene oppå har jeg vunnet på Give Aways, og jeg blir i godt humør av denne nydelige lyseblå fargen! Men MÅ jeg ta vekk sommerfuglen snart? NO WAY!! I hodet mitt er det fremdeles juni. (Hvis jeg fyrer nok kan jeg snart ta på shortsen.)


Denne hylla har jeg hatt på uteplassen i sommer. Nå er den i vinteropplag på kjøkkenet.


Ser dere den lille, hvite skoen? Det er sånn pynt til å henge på mobiltelefonen. Det er egentlig en gave til en dame jeg kjenner som har litt skodilla (!), men jeg skal ikke til henne før om noen uker, så foreløpig er den pynt hos meg.


Og her får dere en liten sneak peek av det nye salongbo........

Uæææææ....nei nei nei.....ikke DETTE bildet......


SÅNN,ja!!

Dette var bedre. Et bloggifisert bilde av vårt nye salongbord, - iallefall litt av det.
Denne sølvskålen fant jeg på søpleplassen nylig. Oppi metallcontaineren. (Jada, på hue oppi den igjen!)

9 kommentarer:

-Sanna- sa...

Du har det så koselig at. Og ryddig på bordet.
Gubben min roter sånn han, at jeg blir sprø.
men nå sier han (og flere med han) at jeg er et petimeter. Så itte vet je.....

himlaverket sa...

Så jättefint du har fixat till det...
Vilka små söta ströare du hade, de gillade jag...
Kram

ELIN sa...

Så flink du er til å holde bevare sommeren! Ønsker deg en flott helg! Klemmer fra Elin

sylvia sa...

hei igjen.
så nydelig du har pynte i vindu,den kanna er jo rålekker,
å bodet flyter stadig over her i huset å,men det er jo hjem vi bor i å ikke noe utstilling..
ønsker deg en herlig helg,
klem fra sylvia

♥ Monica ♥ sa...

Så nydelige bilder. Fikk jo rent sommerfølelse av å se på dem. Du er så flink til å få til koselige detaljer. Ha en skjønn lørdag!

Elisabeth sa...

Så VAKRE kjøkkenting, det må jo være herlig å ta seg en varm kopp te i de omgivelsene. Du har hvertfall god smak, det er sikkert :)
Og tusen takk for utrolig koselig kommentar i bloggen min. Den var med på å gjøre min lørdag enda bedre :)

Mimmi sa...

Oiiii... Så nydelig du har gjort det:)
Jeg fikk en "rar" følelse da jeg så den nydelige kaffekannen på det øverste bilde - noe sånt hadde jeg sett her et sted! Jeg gikk på jakt i heimens stueskap - og der var den! En skål i helt makent mønster. Ser ut til å være en skål til å ha under en kaffekopp, men jeg har ikke noen kopp da. Vi har visst deler av samme kaffeservice - men du har den nydeligste (og største delen). Trenger du senere en skål, så vet du at jeg har en:)
Har ute en ny gibort nå også - der er det bl.a. en ting fra "Green Gate" - velkommen inn :)

Guro sa...

Jammen har du det koselig! Nydelige bilder :-D
Falt helt for serviset ditt.
Klem Guro

Camilla sa...

Fine bilder med koselige detaljer. Nydelig sølvskål, det er utrolig hva man kan finne om man har øynene med seg ;)

Klemmer, Camilla.

Related Posts with Thumbnails