fredag 1. oktober 2010

Handy woman



Ser dere damene over? Er det noen som klarer å identifisere seg med noen av dem?
Hvilken type er du?

Jeg hadde ikke noe problem med å se hvem JEG lignet her. Dette bildet forklarer kanskje hvem og hvorfor:


Og bildet er ikke arrangert! Jeg oppdaget nemlig at jeg var på vei ut av døra med vateret under armen og alt dette i venstre hånd. Dere ser; jeg har til og med fått med en hammer!
Så jeg grep fotoapparatat som lå så hendig til på kommoden i gangen og foreviget øyeblikket, for jeg hadde det forferdelig travelt med å komme igang med oppheng av hylle ved "ute-plante-plassen" min.

Bildet er tatt i sommer, og nå er det visst høst, så nå må jeg vel ut og skru ned litt av hvert igjen, tenker jeg.
Og da er det kjekt å ha en god skrutrekker.



Denne kjekke saken gjør jobben både lettere og mye fortere. Bare pass på å finne rett bits, og legg deg skikkelig på når den begynner å dra tungt (- hvis du skrur i en trevegg, eller i noe annet hardt). Da lager du ikke rundt spor i skruen.
Dette er merket Cotech, og den er kjøpt på Clas Ohlson. Billig også. Nå har de visst fått den i rosa ! Sjekk HER.

God helg!

14 kommentarer:

-Sanna- sa...

Jeg tror jeg må være bolla i midten med kroppen til henne med ballen......

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. Jeg tror jeg måtte valgt miss handy woman jeg også, selv om jeg ikke går konstant rundt med verktøy i nevene akkurat. Men det er faktisk sant at det meste av verktøy i huset er det jeg som har anskaffet.....og brukt. ☺

Bibbi sa...

Hærlig blogg innlegg!!
Ble bare så glad av å lese det....

Ha en forteffelig helg!

Unknown sa...

Jeg har riktignok ikke verktøybelte, men dama i midten er meg ;oD

Ha en fortsatt fin fredag !

Klem fra Grete

ELIN sa...

Ww handy woman, synd jeg dessverre ikke kan skryte av det samme :) Ha en fortreffelig helg. Klemmer fra Elin

Kreoline sa...

Vet nesten ikke hvem jeg er her, tror ikke hun er der, hihi. Og du, du har så rett, jeg er midt i en inndredningsidentitetskrise!! Vet ikke helt hvordan jeg vil ha det, forstår du da at jeg ikke vet hvem jeg er, hihi, det går nok over. Ha en fin helg, klem.

Bustenellik sa...

Hmm.. jeg er vel mer handy woman enn noe annet på det bildet, men med en ekstremt handy man, er det sjelden jeg får utløp for de sidene ved meg selv. Mannen mener hardnakket at jeg har femten tommeltotter, men sammenliknet med ham som er snekker er jeg jo ikke mye tess. Når jeg får lov til å holde på i eget tempo uten han som henger over skulderen og dobbeltsjekker, er jeg så flink, så flink :-)
God helg!

Havfruen sa...

Dumpet over bloggen din ved en tilfeldighet og ble skikkelig imponert:) Handy woman kan jeg neppe kalle meg selv men ser du kan det:)
Men jeg vet hva skrtrekker og bits er da, hehe:) For jeg er håntlanger!
Ha en flotters kveld:)

Sussi / Sussinghurst sa...

mmmmmhhhhh, jeg er vist ikke med på billedet, der mangler en sofa og en PC'er hi hi

Pia sa...

Er noen ganger en handywoman, men er heldigvis gift med en handyman..
Ha ei fin helg!

Fru Andersen sa...

Jeg har også en slik liten skrusak, og jeg ELSKER den, seriøst VIRKELIG LOVER den altså!

Men desverre du har ikke sånn kjempebruk for hageputer, hihi, kjenner meg igjen da....Det blir endel kjøp jeg prøver å gi bort.. Særlig til søsteren min, denne hadde vært fin hos deg sier jeg. Hva med den jeg allerede har da sier hun. Nei den er ikke såååå fin sier jeg. Åååå nei sier hun, og tar over innfallskjøpene mine;-)

Ha en fortsatt fin helg søte!

Lisemoren sa...

Hei
Ja her er det ike vanskelig å se hvor jeg hadde havnet heller, selv om jeg virkelig håper jeg tar meg bittelitt edre ut en hun på tegninge din, he,he.

Jeg elsket den vognen med blomster oppå. Knall lekkert.

Tusen takk for masse gode tips hos meg, jeg setter stor pris på dem. Laken er allerde under utprøving, men nå som regnet kom ble det heldigvis også veldig mildt igjen.

Klem fra Lisemoren

Trollmora sa...

Åh... jeg skulle ønske jeg var sånn handywoman jeg! :) Men det er jeg ikke altså! Raumatisk i tilegg da så det som engang kunne ha blitt håndtverkerhender kan nok ikke det lengre om jeg vil aldri så mye :)

Takk for den koselige kommentaren inne hos meg. Ord er fattige når det kommer til sorg, men "Den fyste song" er en av de tekstene som faktisk klarer å si noe om savnet, lengten og behovet vi alle har etter vår mor, uansett hvor gamle vi blir. Syns jeg da :)

Koselig blogg du har! Legger meg til som følger jeg! :)

FruLisa sa...

Hm, tror kanskje ikke jeg er så handy jeg...MEN jeg har en handyman:-)

Koselig at du vil være med i Blogglotteriet mitt - tvitvi.

Ha en finfin kveld♥

Related Posts with Thumbnails