søndag 17. oktober 2010

Giveaway for de få utvalgte



Har dere fått med dere at jeg har tenkt å ha en GIVEAWAY som bare skal komme mine trofaste følgere til gode?? Vel, det skjer nå snart.



Jeg synes det er så hyggelig at det sakte men sikkert dukker opp stadig nye ansikter, figurer og andre symboler på høyre side her på bloggen min. For ikke å snakke om de som trofast har hengt med fra tidenes morgen (les: februar).
Og kanskje det er noen flere som har lyst til å bli følger nå som jeg har en liten "gulrot"?  DET har jeg jo ikke noe imot!

Hva skal en gi bort som kan passe for alle, da tro? Noe som kan passe i de fleste hjem og til de fleste smaker, aldre og fasonger?


Jeg er så heldig å ha en venninne som har forsynt meg med mange sokker i alle slags farger de siste årene.

(Hvor har jeg lagt de lekre rosa med det vanskelige mønsteret på da??? Jeg får visst rydde i skapene snart...)



Nå har hun vært så snill å strikke og tove et par røde julesokker for meg som jeg kan gi bort til dere. Er hun ikke grei??



Varme sokker trenger vel de fleste nå i disse tider. Og selv om de er røde så kan de jo brukes utenom jul også. Jeg har prestert å sitte ute en sommerkveld med shorts OG tovede sokker. Viktig å være varm på beina, vet dere.



1. november trekker jeg blant følgerne mine. Dere følgere behøver altså ikke melde dere på noe sted, linke eller styre med noen ting. Dere kan bare lene dere tilbake i sofaen og vente.
(Skulle det skje at den som vinner strikker sokker selv, bor i Spania, har trebein eller av en eller annen grunn ikke ønsker seg slike sokker, så trekker jeg bare om igjen.)

Den lille nissen følger dessverre ikke med på lasset denne gangen.  


Den er nylig kjøpt på loppemarked, og sitter nå som en liten luring blant mer årsnøytral pynt hos meg og varsler om at snart, VELDIG snart blir det jul i stua!

Nå håper jeg dere ble litt glade!? Jeg gleder meg iallefall til å kunne gi bort disse.





8 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
men å nydelige varme sokker da,ja hvem trenger ikke det..merker det er blitt kaldere nå,
- hver dag jeg står opp,brr..
ønsker deg god søndag,
spennende med utlodning.
klem fra sylvia

Monica sa...

å, så koselig :) Tenk å ha egne juletøfler! De var kjempefine, kreativ venninne du har :)
Ønsker deg en kjempefin søndag :) Klem fra Monica

Bustenellik sa...

Hahaha, fantastisk tegenseriestripe til slutt!!
Så koselig med følger-give away da :-) Håper jeg er den heldige følgeren, for på iskalde golv i Bustehjemmet kunne slike være gode å ha. Gulvisolasjon var et fremmedbegrep når huset så dagens lys i 1894... Merkelig.
Ha en superduper søndag!
KlemmerT

Anonym sa...

Kjempekjekt med give away blant følgerne.
Nydelige sokker du vil gi bort, så flink venninnen din er.
Ønsker deg en nydelig søndag.
Klem

-Sanna- sa...

Så koselige sokker da!
De skulle jeg gjerne hatt kloa i !!
Så jeg takker og bukker for å få delta i denne spenningen.....

Mona Christin sa...

Hei.

Dette var en avslappende giveaway. Ikke behøve å gjøre noe som helst, bare følge med 1.november. Du skemmer oss bort.

Slike sokker passer året rundt.

Klem Mona C

Anonym sa...

Så koselig give away gave fra deg. Klem.

Camilla sa...

Fine sokkene, kjempe herlig! Her blir det bare å følge meg 1.november =)

Klemmer, C.

Related Posts with Thumbnails